• Anonym (o)

Era impopulära åsiker

Mina: 
    Fler borde ha långt hår. Kvinnor till röven, män axellångt. Äldre kvinnor med pojkfrisyr är det fulaste som finns. 
    Att bo ihop och att skaffa barn utanför äktenskapet är inte bra. 
    Jag gillar inte att man döper spädbarn när föräldrarna inte har en tro. 

Låt mig höra era impopulära åsikter. 

• Svar på tråden Era impopulära åsiker
  • Anonym (....)

Jag anser att White Trash är vämjeliga och borde tvångssteriliseras, så att de inte blir fler. Jag blir illamående av i synnerhet WT-kvinnor: oftast feta, hyn grå av rökning, ser gamla ut tidigt, har fula och oskickligt gjorda tatueringer samt piercingar, onaturlig hårfärg (ja jag vet att det finns unga tjejer som inte är WT utan bara leker med extrema hårfärger i en period, jag menar inte dem), aggressivt, utåtagerande beteende, skitiga och svettluktande, en hög med ungar tidigt där färgskalorna vittnar om blandat faderskap i förorten...

• Anonym (du_igen)
    camomill skrev 2024-05-29 14:04:24 följande:
    Javisst, om du säger det så. Eller så har du helt enkelt blandat ihop mig med någon annan. 
    Det har jag inte. Om du inte vill bli igenkänd borde du tänka i nya banor gällande språkbruk och avatarer och använda vpn.
  • Auditanne
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-05-29 12:56:21 följande:
    1. Man kan inte göra sina barn arvslösa i Sverige, så gissar att du kommer från något annat land.

2. Enligt vetenskapen så är det en sjukdom, även om du vägrar att ta till dig fakta. Läs gärna på innan du gör bort dig utan din anonymitet som forumet ger dig.
    Det spelar ingen roll var jag kommer ifrån och det är dessutom oväsentligt och inget som angår dig. 

Och jag bryr mig inte om vad vissa läkare har att säga om saken. Alkoholism är ett beroende och ingen sjukdom, precis som fetma och övriga drogmissbruk inte är det. Alkoholism är något man själv frammanar ur ett missbruk och inget som plötsligt drabbar en.

Sluta göra bort dig själv med din patetiska arrogans. Lyssna på ditt eget råd. 
  • Anonym (Mimmi)
    Auditanne skrev 2024-05-30 01:45:49 följande:
    Det spelar ingen roll var jag kommer ifrån och det är dessutom oväsentligt och inget som angår dig. 

Och jag bryr mig inte om vad vissa läkare har att säga om saken. Alkoholism är ett beroende och ingen sjukdom, precis som fetma och övriga drogmissbruk inte är det. Alkoholism är något man själv frammanar ur ett missbruk och inget som plötsligt drabbar en.

Sluta göra bort dig själv med din patetiska arrogans. Lyssna på ditt eget råd. 
    Du kan ju förneka fakta tills solen går ner i öster. Det innebär inte att du har rätt ändå.

Alkoholism ÄR en sjukdom, precis som fetma. Även om du gillar att spotta på dem.
    Det är inte "vissa läkare" som säger, det är fastställda diagnoser.

Sluta göra bort dig själv med din patetiska arrogans.

Och sen struntar jag i var du kommer från, jag bara konstaterar att det du berättar omöjligt kan hända i Sverige.
  • Auditanne
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-05-30 05:45:03 följande:
    Du kan ju förneka fakta tills solen går ner i öster. Det innebär inte att du har rätt ändå.

Alkoholism ÄR en sjukdom, precis som fetma. Även om du gillar att spotta på dem.
    Det är inte "vissa läkare" som säger, det är fastställda diagnoser.

Sluta göra bort dig själv med din patetiska arrogans.

Och sen struntar jag i var du kommer från, jag bara konstaterar att det du berättar omöjligt kan hända i Sverige.
    Nej, det är ett beroende, precis som alla andra missbruk. Och nej, läkare är inte alla eniga i den frågan heller.

Nej, det kan inte omöjligen hända i Sverige. Och sluta tjafsa om det när du ändå inte bryr dig. Stick.
  • Anonym (Mimmi)
    Auditanne skrev 2024-05-30 05:53:42 följande:
    Nej, det är ett beroende, precis som alla andra missbruk. Och nej, läkare är inte alla eniga i den frågan heller.

Nej, det kan inte omöjligen hända i Sverige. Och sluta tjafsa om det när du ändå inte bryr dig. Stick.
    Beroendesjukdomar är också sjukdomar, vad du än tycker. Det är fakta, du har åsikter. Ser du skillnaden?

Och jag har lika stor rätt som du att skriva här i forumet, passar det inte så stick själv.
  • Auditanne
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-05-30 06:02:41 följande:
    Beroendesjukdomar är också sjukdomar, vad du än tycker. Det är fakta, du har åsikter. Ser du skillnaden?

Och jag har lika stor rätt som du att skriva här i forumet, passar det inte så stick själv.
    Nej, du kan sticka då du endast bråkar ändå. Försvinn eller lämna åtminstone mig ifred för jag är inte på humör.

Nej, de är inte sjukdomar eftersom de går att behärska och hålla under kontroll vilket man inte kan säga om många riktiga sjukdomar som folk drabbas av utan att ha försatt sig i sitt eget läge. 
  • Anonym (Torsken)

Jag är sexköpare och tycker att det är helt okej. 

• CitroneIIa
    Anonym (du_igen) skrev 2024-05-29 14:15:21 följande:
    Det har jag inte. Om du inte vill bli igenkänd borde du tänka i nya banor gällande språkbruk och avatarer och använda vpn.
    Finns det någonting alls som tyder på att vederbörande inte ville bli igenkänd? Vad skulle detta isf bero på? Det enda som hänt hittills är att du har konstaterat att det är den personen, tills synes helt ur det blå och utan orsak eller syfte. Bara "Jag vet att det är du". Jahopp.

Vi kan väl alla rabbla upp våra gamla användarnamn om det är av intresse?
  • Anonym (Mia)

Haha var ska jag börja...

Jag tycker inte att barnbidrag ska delas ut kravlöst och till vem som helst. Jag tycker absolut att det ska finnas någon form av särskilt ekonomiskt stöd för föräldrar, men man ska få ansöka om det som alla andra bidrag. Och flerbarnstillägget ska absolut bort. Jag ser inget som försvarar att en som tjänar 100 000 i månaden ska få barnbidrag. Inte heller att man kan skaffa så många barn att bara bidraget motsvarar en månadslön efter skatt för vissa. Det är otroligt ansvarslös att inte klara av att ta hand om sina barn utan bidrag.

Barnsång är fruktansvärt. Finns inget som skär i öronen mer än barn som sjunger i kör.

Föräldradagar ska inte kunna tas ut så länge som under 12 år. Det är helt vansinnigt att föräldrar kan garanteras semester runt jul varje år som de har föräldradagar kvar, samtidigt som deras barnlösa kollegor då tvingas jobba varje år. De vill också fira jul med sina familjer.

Det finns inget som förfular så mycket som att vara överviktig. Ja, det finns snygga och överviktiga personer men de hade varit långt mycket snyggare om de också var normalviktiga.

Man bör kunna ställa kravet att den som bor i Sverige lär sig svenska och vill vara en skattebetalare som försörjer sig själv. 

Svar på tråden Era impopulära åsiker