• Anonym (o)

Era impopulära åsiker

Mina: 
    Fler borde ha långt hår. Kvinnor till röven, män axellångt. Äldre kvinnor med pojkfrisyr är det fulaste som finns. 
    Att bo ihop och att skaffa barn utanför äktenskapet är inte bra. 
    Jag gillar inte att man döper spädbarn när föräldrarna inte har en tro. 

Låt mig höra era impopulära åsikter. 

• Svar på tråden Era impopulära åsiker
  • Anonym (o)
    CitroneIIa skrev 2024-05-30 07:59:25 följande:
    Finns det någonting alls som tyder på att vederbörande inte ville bli igenkänd? Vad skulle detta isf bero på? Det enda som hänt hittills är att du har konstaterat att det är den personen, tills synes helt ur det blå och utan orsak eller syfte. Bara "Jag vet att det är du". Jahopp.

Vi kan väl alla rabbla upp våra gamla användarnamn om det är av intresse?
    Ja, så är det sannerligen Glinda från Oz! 
  • CitroneIIa
    Anonym (o) skrev 2024-05-30 10:47:17 följande:
    Ja, så är det sannerligen Glinda från Oz! 
    Hur är det sannerligen? Vad var det för svar? Varför citerar du om du inte ska svara?
  • Anonym (MR klister)

Att många USKor är så himla dryga.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (du_igen)
    CitroneIIa skrev 2024-05-30 07:59:25 följande:
    Finns det någonting alls som tyder på att vederbörande inte ville bli igenkänd? Vad skulle detta isf bero på? Det enda som hänt hittills är att du har konstaterat att det är den personen, tills synes helt ur det blå och utan orsak eller syfte. Bara "Jag vet att det är du". Jahopp.

Vi kan väl alla rabbla upp våra gamla användarnamn om det är av intresse?
    Ja, efter att han eller hon bytt namn från Tink till ett annat namn raderade han/hon kontot efter att jag avslöjat det och låtsades inte förstå. Samma IP också.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Mia) skrev 2024-05-30 10:16:33 följande:

Haha var ska jag börja...

Jag tycker inte att barnbidrag ska delas ut kravlöst och till vem som helst. Jag tycker absolut att det ska finnas någon form av särskilt ekonomiskt stöd för föräldrar, men man ska få ansöka om det som alla andra bidrag. Och flerbarnstillägget ska absolut bort. Jag ser inget som försvarar att en som tjänar 100 000 i månaden ska få barnbidrag. Inte heller att man kan skaffa så många barn att bara bidraget motsvarar en månadslön efter skatt för vissa. Det är otroligt ansvarslös att inte klara av att ta hand om sina barn utan bidrag.

Barnsång är fruktansvärt. Finns inget som skär i öronen mer än barn som sjunger i kör.

Föräldradagar ska inte kunna tas ut så länge som under 12 år. Det är helt vansinnigt att föräldrar kan garanteras semester runt jul varje år som de har föräldradagar kvar, samtidigt som deras barnlösa kollegor då tvingas jobba varje år. De vill också fira jul med sina familjer.

Det finns inget som förfular så mycket som att vara överviktig. Ja, det finns snygga och överviktiga personer men de hade varit långt mycket snyggare om de också var normalviktiga.

Man bör kunna ställa kravet att den som bor i Sverige lär sig svenska och vill vara en skattebetalare som försörjer sig själv. 

Håller med om precis allt.
  • CitroneIIa
    Anonym (du_igen) skrev 2024-05-30 11:15:22 följande:
    Ja, efter att han eller hon bytt namn från Tink till ett annat namn raderade han/hon kontot efter att jag avslöjat det och låtsades inte förstå. Samma IP också.
    Jaha, men fortfarande?
    Det finns ju massor av tidigare använda nick här. Vad är det med det? Ska vi hålla på och tala om vilka andra är, bara sådär upplysningsvis? Vad är vitsen?

Är det inte bättre att alla bara skriver samtliga gamla nick man haft då?

Ska vi köra någon sorts Spot the obvious?
  • Anonym (PolareniSkolan)
    CitroneIIa skrev 2024-05-30 12:47:06 följande:
    Jaha, men fortfarande?
    Det finns ju massor av tidigare använda nick här. Vad är det med det? Ska vi hålla på och tala om vilka andra är, bara sådär upplysningsvis? Vad är vitsen?

Jag gissar att det handlar om att försöka kränka någon. För annars så respekterar man väl andras anonymitet?
  • Anonym (du_igen)
    CitroneIIa skrev 2024-05-30 12:47:06 följande:
    Jaha, men fortfarande?

Ja, fortfarande. Han/hon låtsades efter Tink att vara en halvjapansk kvinna, hade en avatar på en asiatisk kvinna som fick massage med, nu en tredje avatar. Dvs personen tar andras bilder på nätet och använder. Vitsen är att andra inte ska bli lurade.

Bättre än vad?

Visst, den som känner för det kan göra det.
  • Anonym (du_igen)
    Anonym (PolareniSkolan) skrev 2024-05-30 13:25:54 följande:
    Jag gissar att det handlar om att försöka kränka någon. För annars så respekterar man väl andras anonymitet?
    Personen är anonym.
Svar på tråden Era impopulära åsiker