• Siripiri

BIM Augusti 2024

Jahopp, snart är det augusti så tänkte det var dags att starta en ny tråd för oss som hoppas på att plussa i augusti☺️ 

Själv har man ÄL i helgen och BIM blir då 9/8. Vårt andra försök, första barnet, senast var i december 2023 och det slutade i kemisk graviditet. Inga nya försök av diverse anledningar sen dess.  

• Svar på tråden BIM Augusti 2024
  • Anonym (Rutiga)
    ersi12 skrev 2024-08-23 18:32:57 följande:

Är det ingen kvar i tråden som är över bim? Hur går det för er?

Jag är bim+5 och ingen mens, trodde jag skulle få idag då jag hade mensvärk igårkväll

🙋?♀️
    skulle få mens i torsdags, testade negativt i fredags och fortfarande ingen mens. BIM + 3 nu. 
  • Anonym (Myggan89)
    OtroligtAnonym1989 skrev 2024-08-25 11:20:41 följande:

Ett svagt svagt streck dök upp efter många timmar (så ska inte läsas av egentligen?.) på ett CB testa tidigt. Tror att det är färgbortfall så tror inget om det. Läst mig till att CB ibland gör så, fast har aldrig hänt mig tidigare.

Tempade för första gången, 38,15 så antingen feber eller något annat.

ÄL + 9
    BIM - 3 till - 6

Vill så gärna att det är en liten därinne! Har lite ont i livmoder och har kräkts tre gånger på nätterna senaste två veckorna ( mycket känsligare mage än vanligt?). 

Tror att allt är psykosomatiskt så idag känner jag att det blir som det blir. Vågar inte tro på något!

Vaaa det där ser ju jättebra ut. ändå ett tydligt streck ju 😍 och dina andra symptom låter ju också lovande!! Håll oss uppdaterade!

Själv har jag varken testat eller tempat mig idag då vi var på kräftskiva igår och jag drack några glas (pga negativt test) och sov borta. BIM-4/5 och väldigt ömma bröstvårtor. Men det brukar jag ha innan mens så förväntar mig att den dyker upp nästa vecka..
  • Anonym (anonym)

Ett svagt svagt streck dök upp efter många timmar (så ska inte läsas av egentligen?.) på ett CB testa tidigt. Tror att det är färgbortfall så tror inget om det. Läst mig till att CB ibland gör så, fast har aldrig hänt mig tidigare.

ÄL + 9
    BIM - 3 till - 6

Vill så gärna att det är en liten därinne! Har lite ont i livmoder och har kräkts tre gånger på nätterna senaste två veckorna ( mycket känsligare mage än vanligt?). 

Tror att allt är psykosomatiskt så idag känner jag att det blir som det blir. Vågar inte tro på något!

Dedär testen är superdåliga och visar 9 gånger av 10 spökstreck när man läser av dem efter för länge tid.
  • Anonym (Sladdis2024)

ÄL + 9
    BIM - 3 till - 6

Skulle också säga spök/färgstreck när man läser av det efter test-tid, ta nytt och läs av direkt när man ska ☺️
  • Anonym (Trean)

Fler som börjar bli testtokiga nu varje dag innan bim?
    Jag är relativt säker på att mensen är på väg. Är så lättretlig och sekretet har torkat upp till ingenting.. ???? ska dock ta ett test imorgon så får vi se. 

• Anonym (Myggan89)
    Anonym (Trean) skrev 2024-08-25 22:40:24 följande:

Fler som börjar bli testtokiga nu varje dag innan bim?
    Jag är relativt säker på att mensen är på väg. Är så lättretlig och sekretet har torkat upp till ingenting.. ???? ska dock ta ett test imorgon så får vi se. 

Testade tidigt i lördags = negativt. Nu orkar jag inte testa mer för orkar inte bli ledsen och besviken 😢 väntar hellre på mensen.. jag är bara på ÄL+10 men har kort lutealfas så mens borde komma om 2-3 dagar.
  • Anonym (Trean)

Jag förstår dig. Vill bara få positivt nu. Jag är osäker när jag ska få mens. SM 2/8 och hade inte säkert äl runt den 13/8. Så jag tror mensen ska komma imorgonem är inte säker. Gravtest idag negativt ????

• Anonym (Myggan89)

ÄL + 9
    BIM - 3 till - 6

Hur har det gått för dig?? 🥰
  • sjojungfru24

cd 40, visst är det negativt? är rädd att jag bara inbillar mig något när jag kollar mer på fotot.. väntar på mens fortfarande 🤔

• Anonym (Sladdis2024)
    sjojungfru24 skrev 2024-08-26 10:31:24 följande:

cd 40, visst är det negativt? är rädd att jag bara inbillar mig något när jag kollar mer på fotot.. väntar på mens fortfarande 🤔

Ser inget tyvärr.😔
    när var Äl? 😊
Svar på tråden BIM Augusti 2024