OtroligtAnonym1989 skrev 2024-08-27 08:24:42 följande:
Ååååå, hoppas att temperaturen bara dum-skojar med dig ❤️
Min temp går uppåt hela tiden, imorse 38,5. Jag tar dock progesteron-kräm varje dag för att förlänga min luteal-fas och det kan öka kroppstemperaturen.
Förstår att du tycker att det är jobbigt med utredning, men det är ju ?bara? 33% av fallen med infertilitet som är enbart pga kvinnan. 33% är en kombo och 33% är på mannens / donatorns sida. Vet ej om din eventuella partner har testat sig, men det kanske är en trygghet att veta att simmarna funkar som dom ska?
Min man ska kolla sina 😅
Tack men mensen kom som ett brev på posten en stund senare. Usch! 😭 men men.. nya tag nästa månad. Om det inte vore för att jag är bortrest fem dagar PRECIS vid ägglossning. Fan också.
Jo jag vet att infertilitet kan bero på vem som helst eller bägge. Eller vara oförklarligt. Men vi blev gravida tillsammans på första försöket i december -23 (tyvärr missfall) sen väntade vi några månader för jag ville det. Detta var vårt tredje riktiga försök. Så är egentligen inget som borde vara alarmerade. Är mer åldern jag tänker på 😔 fyllde 35 i år och ja, man blir ju inte yngre. Men tror vi kämpar på nån månad till.
Bra att ni kollar upp er om det känns rätt ❤️ jag tror och hejar på er! 🥰