• Siripiri

BIM Augusti 2024

Jahopp, snart är det augusti så tänkte det var dags att starta en ny tråd för oss som hoppas på att plussa i augusti☺️ 

Själv har man ÄL i helgen och BIM blir då 9/8. Vårt andra försök, första barnet, senast var i december 2023 och det slutade i kemisk graviditet. Inga nya försök av diverse anledningar sen dess.  

• Svar på tråden BIM Augusti 2024
  • Anonym (-)

Hej! Hoppar också in här i tråden. Har BIM imorgon. Fick ett negativt testa tidigt test imorse. Jobbig väntan på ett plus/mens.

• Anonym (Trean)

Fortfarande negativt här. Trodde mensen skulle komma idag. Senast imorgon. 

• Anonym (Sladdis2024)

Kom till Bim september ni som gör nya försök till kommande månad 😍🥰

• Nanathalie

Hörrni. Jag fick aldrig min mens. Bara bruna flytningar 3 dagar ca. Negativt gravtest igår. Får vänta och ta nytt test i dagarna. Hänger kvar här på en skör tråd 😂

• Popcorn1990
    Nanathalie skrev 2024-08-30 10:36:29 följande:

Hörrni. Jag fick aldrig min mens. Bara bruna flytningar 3 dagar ca. Negativt gravtest igår. Får vänta och ta nytt test i dagarna. Hänger kvar här på en skör tråd 😂

Å jag är på BIM +1 nu utan mens, med jätte negativa gravtest. Finns de en chans att man är gravid då?
    Min mens har varit så punktlig alltid innan.
  • Anonym (Sladdis2024)
    Popcorn1990 skrev 2024-08-30 11:52:04 följande:
    Å jag är på BIM +1 nu utan mens, med jätte negativa gravtest. Finns de en chans att man är gravid då?
    Skulle säga tveksamt om du inte har fått något svagt streck? Du visste inte när du hade haft äl? Datum ? 😊
  • Nanathalie
    Popcorn1990 skrev 2024-08-30 11:52:04 följande:
    Om ägglossning skedde senare än vanligt och det tar längre tid för ägget att fästa, kan det vara för tidigt att testa nu. Ta nya tester! Jag är utomlands och vill helst inte ta nytt test innan jag är hemma pga svindyra tester här och en hel drös hemma.

Är dock sinnessjukt illamående så för mig tror jag det blir ett + I dagarna och att mina bruna flytningar var implantationsblödning. Men tiden får utvisa.
  • Mikaaelaa

Fick lite ljusrosa ?blödning? idag men inget direkt blod än i alla fall. Vi får se om de kan vara en nidis eller om mensen är på väg

• Anonym (Rutiga)
    Nanathalie skrev 2024-08-30 10:36:29 följande:

Samma här! Fick inga positiva med ägglossnings tester som du och väntade på mens istället men det kom aldrig. 

Testade gravid test negativt på BIM +1 och imorse som jag ät nu BIM +8. 

undrar om mens kan hoppa över? Alltså får ägglossning efteråt ändå? 

• Nanathalie
    Anonym (Rutiga) skrev 2024-08-30 14:18:43 följande:

Samma här! Fick inga positiva med ägglossnings tester som du och väntade på mens istället men det kom aldrig. 

Testade gravid test negativt på BIM +1 och imorse som jag ät nu BIM +8. 

undrar om mens kan hoppa över? Alltså får ägglossning efteråt ändå? 

Om man inte bekräftat äl kan den ha hoppat över en månad. Det händer 1-2 cyklar per år! Får jag inget positivt test i dagarna blir jag så förvånad. Mår fullständigt skit (illa osv). Men, då räknat jag det som att äl uteblev helt enkelt.
Svar på tråden BIM Augusti 2024