• Anonym (Ghostad)

Att bli ghostad…

Jag har ingen att prata med och behöver prata av mig lite, någon som kan hjälpa mig lite..?

Jag har blivit ghosta av en man och jag förstår verkligen inte. Jag känner mig ledsen, besviken, förvånad, förrådd... 

Han var så snäll mot mig, vi sågs för bara en vecka sedan och då pratade han om *nästa gång vi ses* så han hade ju planer framåt. Han berättade hur nöjd han var med vår helg ihop. Hur mycket han uppskattade mig och hur stolt han var över mig.

Tills att nu är han bara borta? Svarar ej på mina meddelanden och öppnar dem inte heller. Fastän han är online överallt och jag kan se att han är aktiv också, inte bara online. Så det verkar som han pratar med andra, men inte mig. 

Jag förstår verkligen inte hur någon kan göra såhär? Han var ju så snäll? Vi sågs nyss? Han har alltid gillat mig och sagt fina saker? Det känns som att någon drog undan mattan under mina fötter 

• Svar på tråden Att bli ghostad…
  • Anonym (U)
    Anonym (M) skrev 2024-08-15 17:42:09 följande:
    Vet du vem mannen är?
    Självklart vet jag det. Men jag har släppt det nu. Det tog tid.
    Det spårade ur totalt, jag kunde inte längre jobba eller göra nånting för det var det enda jag tänkte jag på. Jag behövde komma på hur han kunde göra så innan jag tänkte gå vidare. 
  • Anonym (M)
    Anonym (U) skrev 2024-08-15 17:45:35 följande:
    Självklart vet jag det. Men jag har släppt det nu. Det tog tid.
    Det spårade ur totalt, jag kunde inte längre jobba eller göra nånting för det var det enda jag tänkte jag på. Jag behövde komma på hur han kunde göra så innan jag tänkte gå vidare. 
    Men hur kan du veta att det är samma man?
  • Anonym (U)
    Anonym (M) skrev 2024-08-15 17:49:33 följande:
    Men hur kan du veta att det är samma man?
    Jag tror inte att det är samma man som ts har att göra med. Men vet vet, det kanske är det också. 

Jag vet bara att ts man inte är intresserad, Hon vill gärna ha svar på hur han kunde bete sig som han gjorde när han verkade så intresserad, jag tror inte hon kommer få något svar på det. 
  • Anonym (Citron)

Skulle älska att bli ghostad, då slipper jag själv säga till eller ghosta personen jag inte vill träffa längre. För ja, de allra flesta män man är på dejt med vill man inte träffa något mer, men tyvärr vill dom oftast ses igen och blir tjatiga. Så gärna mer ghosting från killarnas håll. 

• Anonym (I)

Kanske vi träffat samma. Det gör ont. Men man måste slappna av och försöka gå vidare. 

• Anonym (I)
    Anonym (U) skrev 2024-08-15 16:11:51 följande:

Ja. Han har ghostat, hon har skrivit hur hon känner angående det. Nu finns det inget mer att göra.

Svaret är tydligt. Det finns ingen som skulle ghosta någon om man är intresserad. Det finns inte en chans.

Han kanske dyker upp igen om någon vecka eller månad, men det är bara isåfall för att han har slut på alla alternativ.
    för hon ser att han skriver med andra. Så vad är det hon vill veta av honom, svaret är framför henne redan. 

Man kan dock ghosta någon om man är kär men är rädd för att inleda någonting 
  • molly50
    Anonym (U) skrev 2024-08-15 16:11:51 följande:

Ja. Han har ghostat, hon har skrivit hur hon känner angående det. Nu finns det inget mer att göra.

Svaret är tydligt. Det finns ingen som skulle ghosta någon om man är intresserad. Det finns inte en chans.

Han kanske dyker upp igen om någon vecka eller månad, men det är bara isåfall för att han har slut på alla alternativ.
    för hon ser att han skriver med andra. Så vad är det hon vill veta av honom, svaret är framför henne redan. 

Ja,precis.

Ja,och skulle han göra det så hoppas jag att hon bara ignorerar honom.
    Precis som han gör med henne nu.
  • Anonym (M)
    Anonym (U) skrev 2024-08-15 17:59:38 följande:
    Jag tror inte att det är samma man som ts har att göra med. Men vet vet, det kanske är det också. 

Jag vet bara att ts man inte är intresserad, Hon vill gärna ha svar på hur han kunde bete sig som han gjorde när han verkade så intresserad, jag tror inte hon kommer få något svar på det. 
    Ok tyckte du skrev som om det var den mannen du berättade om
  • molly50
    Anonym (I) skrev 2024-08-15 18:55:34 följande:
    Man kan dock ghosta någon om man är kär men är rädd för att inleda någonting 
    Men då kan man ju också vara ärlig och tala om hur man känner istället för att lämna den man dejtat i ovisshet.
  • Anonym (M)
    molly50 skrev 2024-08-15 19:06:28 följande:
    Men då kan man ju också vara ärlig och tala om hur man känner istället för att lämna den man dejtat i ovisshet.
    Och få ett motargument eller följdfråga som man sen behöver svara på istället för att lämna den man dejtat i ovisshet
Svar på tråden Att bli ghostad…