Anonym (U) skrev 2024-08-15 21:39:49 följande:
Den här personen har inte försvunnit helt och ts tror fortfarande han är intresserad därför.
Hon kommer aldrig släppa så länge hon har litet hopp, Och tyvärr har hon det när han är kvar på appen och gör sig synlig där. Då har han inte ghostat henne helt.
Hon kommer heller inte blockera honom eftersom hon fortfarande har hopp och kommer acceptera vara den 50e personen i reserv när han inte duger åt någon annan.
Han kanske skickar ett hej snart och att han haft fullt upp och då skiner ts upp som en sol. Tyvärr.
Det som ska göras är att blockera och ta bort honom nu och gå vidare, för han är inte intresserad. Det finns inget att sitta och vänta på. inte skicka fler meddelanden till honom och inte sitta och vänta på ett svar som förmodligen inte ens kommer att komma.
och kommer det ett svar från honom så betyder inte det att han är intresserad, det Betyder att ingen annan var intresserad av honom.
Anonym (U) skrev 2024-08-15 21:41:50 följande:
Det där stämmer inte.
Ingen är ledsen och besviken för någon som ghostar en om man inte ens är intresserad och väntar på svar.
Nu blir jag lite irriterad, varför påstår du dig veta vad jag tänker, tycker och känner. Kan du ta in det jag skrivit i tråden istället? Jag tror jag vet bäst vad jag själv känner. Jag var inte kär i honom och sitter inte och väntar sådär som du beskriver det, tro mig, det har jag gjort förut med någon annan och så är det inte med denna man. Men jag är ledsen, besviken och fundersam av anledningar som jag redan nämnt i tråden. Klart jag vill gärna ha svar, men inte på det sättet du lägger fram det.
Jag vet inte vad för relation vi ska säga att vi hade, vi chattade och sågs nån gång. Jag skrev redan i tråden vad vi hade kommit överens om, så nej, detta kan omöjligt handla om att han tänkte han provat allt eller att han tror jag vill bara vara vän. Vi visste inte om saker skulle leda någonstans eller ej, vi bara var.
Klart att man funderar varför någon plötsligt väljer att ta bort en även om man skulle vara bara vänner. Jag har faktiskt en annan person, som varit en vän i två år, som gjorde så helt plötsligt, jag funderar också på varför han tog bort mig. Men inte lika djupt eftersom han visade tendenser på att inte alltid vara helt pålitlig. Men denna man i fråga var alltid pålitlig, tills inte.. Så det är skillnad.