Ofiltreratsamtall3 skrev 2025-09-25 11:04:17 följande:
Dina grunda osammanhängande svammel inlägg är svåra att hänga med i.
Men vi får väll se när den officiella domen kommer, vad han är och inte är. Men du i ditt ? kaninhål ? kommer väll inte erkänna det hur som helst.
Jag kan bara svara för mig själv och vad jag tror. Men nummer 1, för att allt pekar på att han är en extremist demokrat.
Sen är konservativa trött på hat retoriken vänsterliberala och demokrater för mot republikaner. Som demoniserar dom och kallar till våld. Samma retorik du för. Är det därför du så gärna vill att det inte är en vänster person?
Försök vara saklig och hålla dig till ämnet nu när du svarar.
Du glömde av vad som var så hopplöst svårt för dig att förstå
SÅ varför förekomma domen och om det är den som gäller ensligt dig.
För det betyder ju att du redan vet om att du måste vänta på domen för göra ett påstående, men det hindrade dig inte ändå att förekomma domen.
Så vad är det om?
Inget pekar på han är extrem demokrat.
Och frågan var inte den, utan varför ni trumpnissar hela tiden önskar det är demokrater som gör dessa dåd för.
Jag bryr mig inte om de som gör är våld är höger eller vänster, bara konstaterar att det är inga demokrater av dessa två exempel och att detta retar dig svårt att det inte är så.
Men varför väntar du inte till domen innan du ropar att det är en demokrat fast det bevisligen inte är, inte heller republikan för du försöker inbilla dig det är svart och vitt också i tron det är ett argument för nått.
Ja, försök vara saklig och berätta vad du kämpar så med.
Men det kom aldrig någon sån saklighet, märkte du detta?
Alla vi andra märkte detta dock.
Så när kommer din saklighet kring detta då?
För där finns inga demokrater.