Ofiltreratsamtall3 skrev 2025-09-25 11:50:19 följande:
För att allting vi vet om skytten pekar på att han är en transextremist, från vänster. Men ja vi får se när domen kommer.
Läste du ens vad jag skrev om allt vi vet om skytten? Du har däremot inte presenterat något om skytten på något sätt, bara ditt eget tyckande.
Det är en väldigt konstig fråga. Ledande fråga med, för det första köper jag inte att republikaner ? önskar ? att det är en demokrat. Det är ditt eget påstående. Alla som har två hjärnceller att gnida mot varandra ser att det med högsta sannolikhet är en demokrat, därför utgår man från det. Trumpnissar önskar inte heller att det är demokrater som ? gör ? dessa dåd. Igen jätte konstig fråga. Trumpnissar önskar helst att dessa dåd inte sker.
Jag tror dom flesta här anser att du är den svamliga och osakliga.
Ett inga Demokrater, två och en republikan.
Och transor är inte vänster, för det ser vi även republikaner har varit transor.
Och flera stycken, så igen ett påstående som är bara ur fantasin.
Och igen, frågan är så fascinerande, varför försöka pinna något på demokrater och när det inte ens varit demokrater??????
Och det är ingen konstig fråga alls, utan en superintressant varför du vill sätta fel flagg på attentaten.
Det måste finnas en agenda bakom och när verkligheten inte duger för dig.