Ofiltreratsamtall3 skrev 2025-10-17 15:03:23 följande:
Du missar poängen.
Du bevisar min tes, det har hänt flera gånger när jag ber dig förklara din poäng eller utveckla på något sätt. Du vet inte vad du pratar om. Ställer man dig endast en fråga om ditt eget ämne utan att ge en egen kommentar så har du inget att komma med, du kan endast kritisera andra, inte diskutera din egen tes.
Du häver bara ur dig saker, utan belägg eller ens ett exempel.
För att sen byta ämne eller ta offer rollen, lite mothugg och tjuvnyp får man räkna med, speciellt när man är så stor i mun som du.
Och jag kan säga dig att ditt ? din tystnad visar att jag har rätt kommentar ? . Det är inte att folk ger dig rätt, det är att folk orkar inte försöka få dig att förstå.
Dina tidigare inlägg är verkligen roliga, där du säger att du erkänner ifall du har fel. Du har noll självinsikt.
Återigen en ÄNDALÅNG ad hominem.
Lycka till att påvisa att jag inte erkänner mina faktafel, de sker extremt sällan då jag har intellektet att ta reda på saker, bedöma och förstå.
Men vad har trumpen gjort menar du, mer än hota och hot som hen upprepade igår igen.
Komiskt nog kanske trumpen läste våra inlägg, för hörde att det kanske ska bli en förhandling mellan trumpen och hamas.
'För det vore ju trevligt om trumpen faktiskt gjorde något, än låta munnen glappa upp och ned.
Jag är irrelevant för ämnet.
Så därför anar jag mer ad hominem kommer och för att du redan vet om att jag har rätt igen.
Och där berättar just ad hominem att du vet det också, men totalvägrar att acceptera det och pga det får trumpen se medioker ut.(Men trumpen har ju chansen om nu hen kommer öppna upp förhandlingar mellan hamas och USA.)
Rätt tragiskt se någon inbilla sig ad hominem är sak som du gör, vart är din saklighet?
Sen steg två, att säga man ska vara saklig på beställning och saker man inte ens riktigt diskuterat, vad är det om?
Undrar då det är din uppgift göra påståenden vad trumpen gjort mer än hota, jag vet inte mer än hota.....