• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • studerade

Hej hant inte öns att läsa in mig i tråden så tvär sjönk tempen och ett - på gravtestet.. lycka till ni som fått + och ni som väntar 🥰

• Anonym (Hoppas)
    studerade skrev 2025-01-20 07:48:44 följande:

Hej hant inte öns att läsa in mig i tråden så tvär sjönk tempen och ett - på gravtestet.. lycka till ni som fått + och ni som väntar 🥰

Håller tummarna för dig nästa omgång 🙏🏼
  • Anonym (Tredje)

Äl+7. Någon dag till sedan börjar jag testa. Fler?

• Monki19

ÄL+10 och väldigt negativt på gravtest imorse. Tycker att jag har en del symtom, hade lätt molvärk igår och brösten är ömma. 

Hade lovat mig själv att inte hamna i testträsket efter förra cykeln men här är man igen 🥲

• TrueResolution
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-20 09:16:48 följande:

Äl+7. Någon dag till sedan börjar jag testa. Fler?

Är på +7/+8 jag med! Delade tankar här, är taggad på att testa men samtidigt vågar jag inte möta besvikelsen ännu en månad så har inte bestämt om jag ska håll mig eller när man ska börja våga testa 🙉
  • Anonym (Tredje)
    TrueResolution skrev 2025-01-20 10:20:03 följande:
     Är på +7/+8 jag med! Delade tankar här, är taggad på att testa men samtidigt vågar jag inte möta besvikelsen ännu en månad så har inte bestämt om jag ska håll mig eller när man ska börja våga testa 🙉
    Håller med! Kliar dock i fingrarna men det har varit skönt att inte vara så stressad kring det denna månad. Bara ta ett steg tillbaka och göra annat liksom. Temp sjönk med 0.2 imorse. Hoppas på implantationsdipp men vi får se. 
  • Anonym (Mammatill6)

Sitter och väntar på bussen för att åka till jobb ett par timmar, förbi kör instabox bilen där mina grav test ligger och ropar på mig? 
    tror ni jag vill till jobb nu 🤣
    frågan är om jag ska testa när jag kommer hem med kvälls urin eller om jag ska vänta tills imorgon bitti? 

är ÄL + 11 och 5-7 dagar kvar innan beräknad mens. 

Är clear blues digitala vecko indikator test 

• Anonym (Hoppas)
    Anonym (Mammatill6) skrev 2025-01-20 11:22:43 följande:

Sitter och väntar på bussen för att åka till jobb ett par timmar, förbi kör instabox bilen där mina grav test ligger och ropar på mig? 
    tror ni jag vill till jobb nu 🤣
    frågan är om jag ska testa när jag kommer hem med kvälls urin eller om jag ska vänta tills imorgon bitti? 

är ÄL + 11 och 5-7 dagar kvar innan beräknad mens. 

Är clear blues digitala vecko indikator test 

Haha nää förstår dig verkligen! Har tagit så många tester, senast igår eftermiddag tog jag ett digitalt då jag är efter BIM. Där och då är allt man vill testa, men nu hade jag väntar. Ska försöka vänta några dagar men sen står man där med testet i handen och kan inte låta bliiiii😅
  • Anonym (Mammatill6)

Anonym hoppas 

eller hur, det kliar i fingrarna😅 nu fick jag sms om att jag kan hämta ut min paket också.. gaaah , vill hem☺️

tyckte mig se ditt test igår i annan tråd och för mig såg det positivt ut🙏🏻😌 ta ett digitalt gravid/inte gravid. Borde det inte visa nu när du är över bim ? 

• Anonym (Hoppas)
    Anonym (Mammatill6) skrev 2025-01-20 11:40:06 följande:

Anonym hoppas 

eller hur, det kliar i fingrarna😅 nu fick jag sms om att jag kan hämta ut min paket också.. gaaah , vill hem☺️

tyckte mig se ditt test igår i annan tråd och för mig såg det positivt ut🙏🏻😌 ta ett digitalt gravid/inte gravid. Borde det inte visa nu när du är över bim ? 

Jag tog ett digitalt igår som visade inte gravid :( men jag är på jobbet och mår så illa att jag nästan skakar. Svårt att dölja nästan och känner mig så ofokuserad. Hjärnan zoomar ut när jag försöker jobba. Skrev ner mina symtom: utebliven mens, molvärk, flytningar, illamående, ömmande bröst, mer kissnödig (blir akut-kissnödig snabbt), trög mage osv. 
    Har läst andra som fått plus efter BIM så jag hoppas det.. kan inte förstå vad allt det här annars skulle kunna vara för jag känner inte igen det här????
Svar på tråden BIM januari 2025