• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • Anonym (Hoppas)

Mensen kom idag och jag är faktiskt chokad då jag mådde otroligt dåligt igår. Jaja, nya tag nästa omgång? lycka till och grattis ni som plussat 💕

• Björkskogen
    Anonym (Hoppas) skrev 2025-01-21 08:34:45 följande:

Mensen kom idag och jag är faktiskt chokad då jag mådde otroligt dåligt igår. Jaja, nya tag nästa omgång? lycka till och grattis ni som plussat 💕

Trist ❤️ 
  • Anonym (Tredje)

Åh alldeles för tidigt att ta ett test men vad gör man 🤷?♀️
    Tycker mig se ett svagt svagt streck men kan lika gärna vara mina ögon som vet vart den ska vara och ritar dit ett 😂😂

• TrueResolution
    LinneaSj skrev 2025-01-21 07:47:47 följande:

Tog test idag. BIM igår eller idag. Vad tycker ni om testet? 

Positivt! Vågar säga Grattis!! 😍
  • TrueResolution
    Anonym (Hoppas) skrev 2025-01-21 08:34:45 följande:

Styrkekram 💕 Hoppas det kanske är sista mensen på länge! 
  • Anonym (Anonymus)

BIM -4 nu. Inget positivt test ännu. 

• TrueResolution
    nannylovisa skrev 2025-01-19 14:43:42 följande:

haha känner verkligen igen detta! Efter ett tag orkar man inte få upp hoppet av alla ?symtom? längre. och de flesta tidiga gravsymtom är ju också helt normala pms symtom! 

dedär stickningarna kan ju vara ett bra tecken dock! Borde ju inte vara ÄL du känner av en vecka senare liksom

Vad skönt att vi verkar vara flera som gått från att få upp megahopp av varje litet symptom till istället känna att alla symptom verkar passa in i menscykeln.

Huvudvärk? Nä det hade jag nog inte förra månaden? Men förra igen! Illamående? Också vanligt. Trötthet? Absolut vanligt!? 

finns liksom ingenting att "ta på" mer än ett test känns det som? Förr var man mer positiv till all symptom men man kanske slutar orka hoppas när man försökt ett tag 🤷🏼?♀️
    Jag tror jag har slutat vilja få upp hoppet för besvikelsen blir tyngre och tyngre varje månad. Nu är jag nästan rädd att ta testa-tidigt testen som jag förut hade kastat mig över. 🙈

• nannylovisa
    TrueResolution skrev 2025-01-21 11:22:06 följande:

Vad skönt att vi verkar vara flera som gått från att få upp megahopp av varje litet symptom till istället känna att alla symptom verkar passa in i menscykeln.

Huvudvärk? Nä det hade jag nog inte förra månaden? Men förra igen! Illamående? Också vanligt. Trötthet? Absolut vanligt!? 

finns liksom ingenting att "ta på" mer än ett test känns det som? Förr var man mer positiv till all symptom men man kanske slutar orka hoppas när man försökt ett tag 🤷🏼?♀️
    Jag tror jag har slutat vilja få upp hoppet för besvikelsen blir tyngre och tyngre varje månad. Nu är jag nästan rädd att ta testa-tidigt testen som jag förut hade kastat mig över. 🙈

Ja men verkligen! De enda tecken jag haft vid alla mina 3 pluss (varav 1 resulterat i barn) är hög o jämn temp samt sjuuka mardrömmar😂 Det är tecken jag aldrig haft utan  att vara gravid. Men illamående, trötthet, molvärk, kissnödig, yrsel etc etc har jag tydligen alltid mer eller mindre! Men det är nog oftast inget man reflekterar över innan man börjar försöka bli gravid och letar symtom 

• nannylovisa
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-21 10:49:55 följande:

Åh alldeles för tidigt att ta ett test men vad gör man 🤷?♀️
    Tycker mig se ett svagt svagt streck men kan lika gärna vara mina ögon som vet vart den ska vara och ritar dit ett 😂😂

Det syns ingen bild här. Eller det kanske inte var meningen? 😂 Fattar hur som helst vad du menar, efter ett tag ser ögonen det dom vill se 🤣

• Anonym (Olivia)

Hej allesammans!

Jag hade missfall i vecka 6 den 27 december (blödde från den 24e-3e jan). Den 10:e mätte jag LH-ökning och nu idag tog jag ett RFSU testa tidigt och fick två streck, se bild. Är alltså kanske ÄL +11. 

Jag har symtomen illamående, stickningar där nere, trött, lite huvudvärk. Känner mig typ mer gravid än vid det som blev ett missfall. Men det kan ju vara i mitt huvud!

Men kan det vara missfallets hcg som spökar? Vad tror ni?

Tusen tack för svar!

Svar på tråden BIM januari 2025