TrueResolution skrev 2025-01-21 11:22:06 följande:
Vad skönt att vi verkar vara flera som gått från att få upp megahopp av varje litet symptom till istället känna att alla symptom verkar passa in i menscykeln.
Huvudvärk? Nä det hade jag nog inte förra månaden? Men förra igen! Illamående? Också vanligt. Trötthet? Absolut vanligt!?
finns liksom ingenting att "ta på" mer än ett test känns det som? Förr var man mer positiv till all symptom men man kanske slutar orka hoppas när man försökt ett tag 🤷🏼?♀️
Jag tror jag har slutat vilja få upp hoppet för besvikelsen blir tyngre och tyngre varje månad. Nu är jag nästan rädd att ta testa-tidigt testen som jag förut hade kastat mig över. 🙈
Ja men verkligen! De enda tecken jag haft vid alla mina 3 pluss (varav 1 resulterat i barn) är hög o jämn temp samt sjuuka mardrömmar😂 Det är tecken jag aldrig haft utan att vara gravid. Men illamående, trötthet, molvärk, kissnödig, yrsel etc etc har jag tydligen alltid mer eller mindre! Men det är nog oftast inget man reflekterar över innan man börjar försöka bli gravid och letar symtom