• Anonym (Tjocka Lisa)

Kör VLCD med mig start 2/1

Finns det någon här som vill köra VLCD med mig? Jag tänkte starta den 2 januari och skulle gärna ha en kompis med mig.

Min plan är att byta ut frukost och lunch till Allevo pulver men äta middag med familjen. 
    Ska ta promenad varje lunch och styrketräna 2-3 gånger i veckan. 

Jag har 30 kg jag behöver bli Av med total. men ett steg i taget. Vem är med?

• Svar på tråden Kör VLCD med mig start 2/1
  • Anonym (Tjocka Lisa)

Dag 2. Är så hungrig! Svårt att fokusera på jobbet. Men försöker tänka positivt, jag behöver inte bry mig om att tänka på vad jag ska äta. Jag hinner ta promenad på lunchen. 
    Ketosticks är det bra? Blir du extra motiverad att kämpa tack vare dem?

• Marans
    Anonym (Tjocka Lisa) skrev 2025-01-03 12:28:29 följande:

Dag 2. Är så hungrig! Svårt att fokusera på jobbet. Men försöker tänka positivt, jag behöver inte bry mig om att tänka på vad jag ska äta. Jag hinner ta promenad på lunchen. 

Mest var det kul att se om jag kommit in i ketos. Inget nödvändigtvis men ?roligt? att veta 
  • Anonym (Isabelle)
    Anonym (Tjocka Lisa) skrev 2025-01-03 12:28:29 följande:

Grym är du kämpa på! Ja, fördelen är att slippa tänka på mat! Bra passa på att gå en sväng. Själv körde jag lite Youtube gympa😄 vad är ketosticks?
  • Marans

Dag 5 idag för mi & det känns bra idag med ☺️ Ivf än så länge 😂

Hur mår ni? Kämpa på nu i helgen

• Anonym (Isabelle)

Hej! Hur går det för er? Själv startar jag på ny kula idag. Trillade dit igår 🙄 filmkväll och lades fram rökt korv osv. Jag frestades och åt. Men idag hoppar jag upp på sadeln igen. Det är inte förstört. Bara att köra på och ta lärdom efter igår. Det var kanske inte värt det.  Elelr jo?🙈Samtidigt som jag ska glömma gårdagen 😆

• Anonym (Isabelle)

Nu blir det inget mer fusk. Och blir det får det fan vad sallad räkor eller något i den stilen.

• Pusheen

Hej! Hänger gärna med på viktresan med er. Jag har inte grejer hemma nu, måste fixa shakes.Tänkte jag skriver här nu så måste jag ta tag i det 😆 
    Jag har gått ner ca 35 kg för tre år sedan men har gått upp typ 10-12 kg nu så måste stoppa detta! Sist körde jag vlcd och högintensiv träning på gymmet. Var med i ett viktminskningsprogram. Känner att jag måste kunna klara detta på egen hand men saknar sällskapet!

• Anonym (Tjocka Lisa)

Äsch, jag tappade tråden under lediga dagar när man träffas och umgås.. pinsamt. Men nu är det vardag igen och jag kavlar upp armarna.

• Anonym (Tjocka Lisa)

Välkommen Pusheen! 

• Pusheen
    Anonym (Tjocka Lisa) skrev 2025-01-07 08:28:55 följande:

Välkommen Pusheen! 

Tack! ☺️ Hur går det idag? Hoppas verkligen att jag är redo. Ska åka skidor på sportlovet och jag är inte sugen på att lägga pengar på ett nytt skidställ bara för att det jag har inte passar!
Svar på tråden Kör VLCD med mig start 2/1