Anonym (vlcd) skrev 2025-01-13 12:49:57 följande:
Vad roligt!! Hoppas att vi kan följas åt och peppa varandra då!
Det känns bra, lite trött och huvudvärk men vet ju att det kommer ge med sig snart. Jag kommer inom den närmsta tiden inte att träna något mer än att ta promenader. Har småbarn och har svårt att få tiden att räcka till för träning, men har köpt hem ett gåband som jag kommer använda. Ska satsa på 10k steg om dagen åtminstone.
Hur mår du? och kommer du träna nånting? :)
Ja, jag känner igen det där. Minns inte riktigt när huvudvärken och tröttheten gick över och man fick massa energi istället. Var så längesedan. Minns du? Jag känner mig ok än så länge. Kvällar är jobbigast tycker jag, samt första 2 dagarna, men nu ska jag fan lösa detta! Nej men gör det lilla du hinner man ska nog inte gå loss med träning nu ändå utan kanske mer lätt. Jag tänker 30 min om dagen de dagar jag hinner. Har också småbarn :) så idag hann jag vara på crossen 30 min i alla fall. Tycker dieten med barn är tuffare. Hade inga barn förra ggn. Nu kan de nästan svarta för ögonen när det är full rulle 🤣 Men vad grymt med ett gåband hemma! Hade jag också velat ha 😅. Japp vi får uppdatera, peppa osv absolut!