ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
Hejsan!
Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
Hade varit kul!
Hejsan!
Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
Hade varit kul!
Åhh vad roligt att vi är fler som följs åt! :D
Jag tänkte testa den 26/1 om inte mensen har kommit, hoppas inte
när tänker du testa? :)
Sara jag håller tummarna att du får ett plus som stannar kvar, har du haft några symtom än? :))
Sara jag håller tummarna att du får ett plus som stannar kvar, har du haft några symtom än? :))
Hej! Jag är gärna med!
Lite oklart när BIM är, då jag nyligen tagit ut min spiral och den månaden fick en extra lång cykel! Men misstänker att man ägglossning varit någongång mellan 13-16/1! Så bim typ allt mellan 27-31/1. Planerar att testa runt 27e i alla fall! 😁
Hahah man blir ju galen 😵?💫😵?💫 jag har 7 dagar kvar till mens men vågar inte ta test, vet att jag kommer få minus så här tidigt och då blir jag bara så besviken haha.
jag förstår det där med att bli testgalen🙈
Hej! Jag är gärna med!
Lite oklart när BIM är, då jag nyligen tagit ut min spiral och den månaden fick en extra lång cykel! Men misstänker att man ägglossning varit någongång mellan 13-16/1! Så bim typ allt mellan 27-31/1. Planerar att testa runt 27e i alla fall! 😁