• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Anonym (villhaentill)
    Sarafamliv skrev 2025-01-19 07:05:53 följande:

Jag är idag 10 dagar efter ägglossning och testerna är negativa, har alltid plussat 9-10 dagar efter ägglossning så denna månad är nog körd för mig! Hejar på er andra! Hoppas någon får ett plus!! :) 

Ge inte upp!! så länge mensen inte har kommit 😊
  • Syren93
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-19 13:44:49 följande:

Det är ju så svårt att veta vad som är symtom innan mens och vad som är symtom på graviditet då dem är så lika. Men jag har aldrig varit med om så här mycket molvärk innan, så jag hoppas att det är positivt för oss båda!! 

har du några andra symtom?🥰

Kul! Håller tummarna!! 
    Hm, jag vet ju inte riktigt om min ägglossning var för en vecka sedan eller om den var i fredags typ 😅. Så jag vet inte. Men mina bröst är absolut lite mer svullna (vet dock inte om det beror på att två åringen varit sjuk och ammar extra mycket 😅). Jag hoppas hoppas i alla fall på ett plus denna månaden!
  • Anonym (villhaentill)
    Syren93 skrev 2025-01-19 13:51:37 följande:
    Kul! Håller tummarna!! 
    Hm, jag vet ju inte riktigt om min ägglossning var för en vecka sedan eller om den var i fredags typ 😅. Så jag vet inte. Men mina bröst är absolut lite mer svullna (vet dock inte om det beror på att två åringen varit sjuk och ammar extra mycket 😅). Jag hoppas hoppas i alla fall på ett plus denna månaden!
    håller tummarna att det beror på en graviditet För dig. vi får följas åt när tänker du testa?😊
  • Anonym (Önskan97)

Nu har nog den långa väntan börjat för mig med 🤞
    tror BIM runt 30/1. Svårt att inte tänka på något annat än detta under den här tiden 😂

• Syren93
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-19 22:25:12 följande:
    håller tummarna att det beror på en graviditet För dig. vi får följas åt när tänker du testa?😊
    Nästa helg, typ 26/1. Så några dagar tills dess 😁
    Enligt min app så ska mensen komma först 2/2 dock, men lirar inte på den 😅😅
  • Maramba
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-17 11:28:29 följande:
    Ja men visst :D 

Håller tummarna för att du får ett plus, har du några symtom? :)) 
    Detta är faktiskt första försöket, har en 8 åring sen tidigare så vi är mer än redo för ett syskon nu! har ni försökt länge?

Det är vårt första försök också 😊. 

men nu går väl dagarna olidligt långsamt va? Eller är det bara jag? 😂 

hade ganska ordentlig mensvärkssmärta några timmar på äl+2/3. Men jag tror inte det betyder något. Inga andra symptom. 

• Anonym (Barn nr 3)

Nu är jag på banan igen!
    Äl+6 för mig idag. Känner mig varm och lite ur balans men det är nog infektionen.
    När tycker ni man kan börja testa? Jag vill ju typ nu fast jag vet att det är onödigt så tidigt 🤣 Dagarna sniiiglar sig ju fram!!

Är någon intresserad av en BIM-lista?

• Maramba
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-20 12:15:49 följande:

Nu är jag på banan igen!
    Äl+6 för mig idag. Känner mig varm och lite ur balans men det är nog infektionen.
    När tycker ni man kan börja testa? Jag vill ju typ nu fast jag vet att det är onödigt så tidigt 🤣 Dagarna sniiiglar sig ju fram!!

Är någon intresserad av en BIM-lista?

Jag dokumenterade ganska bra när jag plussade förra gången för några år sedan och det är jag tacksam för nu 😅

då kunde jag ana den svagaste av skuggor på testet äl+8. Så svagt att ett otränat öga skulle aldrig hålla med om att det fanns nåt där. Men en annan som stirrat på blanka test i över tre års tid såg tveklöst nåt. Cb digital visade ?ej gravid?. Dagen efter på äl+9 plussade jag på både sticka och digital med veckoindikator. 

med det sagt kommer jag nog börja testa på äl+7 som tidigast. 😄 

du då? 

• Anonym (Barn nr 3)
    Maramba skrev 2025-01-20 16:22:25 följande:

Jag dokumenterade ganska bra när jag plussade förra gången för några år sedan och det är jag tacksam för nu 😅

då kunde jag ana den svagaste av skuggor på testet äl+8. Så svagt att ett otränat öga skulle aldrig hålla med om att det fanns nåt där. Men en annan som stirrat på blanka test i över tre års tid såg tveklöst nåt. Cb digital visade ?ej gravid?. Dagen efter på äl+9 plussade jag på både sticka och digital med veckoindikator. 

med det sagt kommer jag nog börja testa på äl+7 som tidigast. 😄 

du då? 

Åh det förstår jag, guld värt nu!
    Vilken dag är du på nu?
    Jag är äl+7 imorgon, kommer nog göra ett tidigt test då!
    Det är ju så jobbigt att hålla sig 😜 
  • Anonym (villhaentill)
    Syren93 skrev 2025-01-20 08:06:24 följande:
    Nästa helg, typ 26/1. Så några dagar tills dess 😁
    Enligt min app så ska mensen komma först 2/2 dock, men lirar inte på den 😅😅
    åh då kommer vi att testa på samma dag om min mens inte dykt upp🙈 appar är oberäkneliga tycker jag.. 
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?