• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Haja98

Kunde inte vänta efter jag fick hem mina nya tester. Höll mig i några timmar och tog sedan ett testa tidigt test, tok-negativt Gråter Får tänka att det inte var morgonurinen och att det fortfarande är väldigt tidigt, men börjar tyvärr tro att mina symptom kanske är inbillning

• Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-23 14:23:10 följande:

Kunde inte vänta efter jag fick hem mina nya tester. Höll mig i några timmar och tog sedan ett testa tidigt test, tok-negativt Gråter Får tänka att det inte var morgonurinen och att det fortfarande är väldigt tidigt, men börjar tyvärr tro att mina symptom kanske är inbillning

Nej tappa inte hoppet! Du är väl jättetidig?
  • Anonym (villhaentill)

Trodde det var min tur att kasta in handduken för denna månaden då jag Fick ljusrosa flytning för några dagar sedan?. men ingen mens har kommit och jag har bim imorgon 🙈 fortfarande ömma bröst och molvärk som kommer och går 

• Sarafamliv
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 10:50:48 följande:
    Hallå jag SER NÅT men frågan är vad det är. Det rosa är ett sånt easy@home som rekommenderades i gruppen här
    Första testet ser lite för rosa ut fortfarande för att bedöma men tycker absolut jag ser en svagt streck på den understa bilden! Bara fortsätta testa imorgon!! Håller tummarna! Viktigt dock med dessa test att inte läsa testet efter 10 min då spökstreck är ganska vanligt då! 👍
  • Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 14:51:18 följande:
    Nej tappa inte hoppet! Du är väl jättetidig?
    Det är jag! ÄL+7 eller bim-5 beroende på hur man vill räkna, så borde inte kasta in handduken än. Tror bara jag vant mig med alla negativa test så är svårt att hoppas! 

Mina symptom fortsätter dock öka vilket jag tar dom positivt! Skrattande Spänningarna över magen är tydligare och blir illamående då fort sambon råkar röra magen. Har också upptäckt att jag är konstant kissnödig! Känns som jag har en urinvägsinfektion!
  • Haja98
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-23 15:17:45 följande:

Trodde det var min tur att kasta in handduken för denna månaden då jag Fick ljusrosa flytning för några dagar sedan?. men ingen mens har kommit och jag har bim imorgon 🙈 fortfarande ömma bröst och molvärk som kommer och går 

Men då kanske det bara var en implationsblödning får vi hoppas!! Har du tagit något test?
  • Syren93
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 13:02:17 följande:
    Jag har pckså lite mera äl-flytningar men visst får man det av ökande östrogen? Kanske det ökar vid grav? Önskar jag visste allt 🤣
    Kanske? 😅 Försöker googla men man blir ju inte direkt klokare.. ska hålla ut till söndag sen blir det rest för min del 🤭
  • Anonym (villhaentill)
    Haja98 skrev 2025-01-23 18:59:34 följande:
    Men då kanske det bara var en implationsblödning får vi hoppas!! Har du tagit något test?
    Hoppas, tänkte testa på söndag om den inte har kommit... Hur går det för dig?😃
  • Haja98
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-23 19:49:27 följande:
    Hoppas, tänkte testa på söndag om den inte har kommit... Hur går det för dig?😃
    Känns som mina symptom ökar för varje timme som går, men inga positiva test ännu! Är bara på bim-5 (äl+7) så håller verkligen tummarna att jag snart får se ett streck!! Jag testar väldigt ofta 😅 önskade jag vore bättre på att vänta som du verkar vara!
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 10:50:48 följande:

Hallå jag SER NÅT men frågan är vad det är. Det rosa är ett sånt easy@home som rekommenderades i gruppen här
    Har också dessa test, brukar de ge spökstreck? 
    Har liknande test från imorse själv 
    Bild nedan
    (synteser i verkligheten..)
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?