ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
Hejsan!
Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
Hade varit kul!
Hejsan!
Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
Hade varit kul!
Godmorgon! 12 dagar efter ägglossning och negativa tester + mensvärk så jag är ute! Håller tummarna för er andra! Vi kanske kan hålla den här tråden i liv även nästa månad ifall de är fler som inte plussar :)
spottings här så jag är också ute 🥲
håller tummarna att februari är vår månad 🙏🏼
hoppar in här hos er i denna trevliga stämning, hoppas det är okej!
har läst hela tråden och håller tummar för fina plus Inom snar framtid!
Jag har testat med äl-test men får inte riktigt grepp om dem då jag hade en stegring mellan 18-19/1 som sedan avtog i styrka den 20/1. Tog test idag igen som visade ett lika starkt som den 19/1?. blir så förvirrad. Däremot tydliga äl-smärtor (som jag brukar känna av). BIM är beräknad till 31/1 enligt 28-dagars cykel med ÄL den 17/1, men tror det blev förflyttat som sagt, så räknar med BIM 2/2.
Vill väldigt gärna följa er här och att vi samtidigt kanske kan bolla lite tankar medan vi väntar på plus 🥰
hoppar in här hos er i denna trevliga stämning, hoppas det är okej!
har läst hela tråden och håller tummar för fina plus Inom snar framtid!
Jag har testat med äl-test men får inte riktigt grepp om dem då jag hade en stegring mellan 18-19/1 som sedan avtog i styrka den 20/1. Tog test idag igen som visade ett lika starkt som den 19/1?. blir så förvirrad. Däremot tydliga äl-smärtor (som jag brukar känna av). BIM är beräknad till 31/1 enligt 28-dagars cykel med ÄL den 17/1, men tror det blev förflyttat som sagt, så räknar med BIM 2/2.
Vill väldigt gärna följa er här och att vi samtidigt kanske kan bolla lite tankar medan vi väntar på plus 🥰
jag uppdaterar er vid nästa test!
Tusen tack!
Ja, väldigt konstiga. Tog ett imorse som visade lika starkt som gårdagens.. Tempa alltså, det kanske man skulle testa istället! Vad använder du för temp och hur gör man? Ledsen för dum fråga, haha!
jag uppdaterar er vid nästa test! Håller tummarna för dig, Anonym (31)! Så spännande!! 

Så här ser det liksom ut för mig, snälla hjälp mig tjejer. Testet längst till vänster är från idag (22/1) och testet längst till höger är från 18/1 (enligt appen borde jag haft ÄL 17/1). Hur kan det ens se ut så här? Förstår ingenting. Samma tidpunkt på dagen. Hade tydliga ÄL-smärtor den 17/1 också.. nu har jag bara massa molvärk 
Från vänster: 22/1, 21/1, 20/1, 19/1, 18/1
Tusen tack!
Ja, väldigt konstiga. Tog ett imorse som visade lika starkt som gårdagens.. Tempa alltså, det kanske man skulle testa istället! Vad använder du för temp och hur gör man? Ledsen för dum fråga, haha!
jag uppdaterar er vid nästa test! Håller tummarna för dig, Anonym (31)! Så spännande!! 
Tog nytt test idag. Ytterst lite stegring om en stegring alls. Jag tycker att jag såg ett streck, men det kan lika gärna vara ett spökstreck. Imorgon är jag på äl+10 och bim-3 eller 4. Känns så nervöst!!! Vid mitt MA plussade jag ganska starkt vid bim. Idag är jag på äl+9 så kanske inte någon markant stegring om jag hade nidblödning igår. I natt hade jag kraftiga menssmärtor. Idag vaknade jag och kände mig som jätteogravid. Men smärtan i brösten börjar komma tillbaka nu mot sen eftermiddag. Lite illamående men kan bero på kaffe.
Jag funderar på om jag får stegring på kvällstid istället för morgon då jag har omvänd dygnsrytm. Imorgon bör jag se en stegring om jag är gravid. Eller så ökar min hcg väldigt sakta och då finns väl risk för tidigt MF. Är så nervös och orolig!