ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
Hejsan!
Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
Hade varit kul!
Hejsan!
Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
Hade varit kul!
Hej!
Jag hoppar in här om det känns okej :) Jag hade ÄL 16 januari enligt appen och är i såna fall idag på ÄL+6. Har bim den 28:onde januari!
Är på månad 10 av att försöka så håller verkligen tummarna att det tagit sig denna gång. Kroppen känns annorlunda denna gång. Haft starkt illamående idag och igår och sen har magen känts konstig, nästan som den stramar. Vet inte om det är inbillning eller om det är något litet som håller på att gro!!
Hej!
Jag hoppar in här om det känns okej :) Jag hade ÄL 16 januari enligt appen och är i såna fall idag på ÄL+6. Har bim den 28:onde januari!
Är på månad 10 av att försöka så håller verkligen tummarna att det tagit sig denna gång. Kroppen känns annorlunda denna gång. Haft starkt illamående idag och igår och sen har magen känts konstig, nästan som den stramar. Vet inte om det är inbillning eller om det är något litet som håller på att gro!!
Tog nytt test idag. Ytterst lite stegring om en stegring alls. Jag tycker att jag såg ett streck, men det kan lika gärna vara ett spökstreck. Imorgon är jag på äl+10 och bim-3 eller 4. Känns så nervöst!!! Vid mitt MA plussade jag ganska starkt vid bim. Idag är jag på äl+9 så kanske inte någon markant stegring om jag hade nidblödning igår. I natt hade jag kraftiga menssmärtor. Idag vaknade jag och kände mig som jätteogravid. Men smärtan i brösten börjar komma tillbaka nu mot sen eftermiddag. Lite illamående men kan bero på kaffe.
Jag funderar på om jag får stegring på kvällstid istället för morgon då jag har omvänd dygnsrytm. Imorgon bör jag se en stegring om jag är gravid. Eller så ökar min hcg väldigt sakta och då finns väl risk för tidigt MF. Är så nervös och orolig!
Hoppar in här i tråden 🥰 vi är inne på 2a försöket att få en liten 3a i vår familj. Hade ägglossning runt 19/1 (digitalt äl test visade smiley den morgonen iallafall), vi låg 12, 14, 16, 19 och 22 januari (pjuh 😅), så jag hoppas verkligen att det tagit sig den här månaden.
Är även en testnarkoman, så har 20+ testa-tidigt liggandes i badrumsskåpet som väntar på mig 😂 men tiden från äl tills man kan testa sig känns ju som en evighet 😩
Håller tummarna för oss alla att vi får ett plus 🤍
Hoppar in här i tråden 🥰 vi är inne på 2a försöket att få en liten 3a i vår familj. Hade ägglossning runt 19/1 (digitalt äl test visade smiley den morgonen iallafall), vi låg 12, 14, 16, 19 och 22 januari (pjuh 😅), så jag hoppas verkligen att det tagit sig den här månaden.
Är även en testnarkoman, så har 20+ testa-tidigt liggandes i badrumsskåpet som väntar på mig 😂 men tiden från äl tills man kan testa sig känns ju som en evighet 😩
Håller tummarna för oss alla att vi får ett plus 🤍
Total negativt graviditetstest imorse med RFSU testa ofta. Inte så konstigt eftersom jag bara är på ÄL+7 men hade hoppats se något svagt streck när jag ändå har så mycket symtom!
Aja, blir att fortsätta hoppas och testa imorgon igen! Någon annan som testat idag?