• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-23 20:18:24 följande:
    Har också dessa test, brukar de ge spökstreck? 
    Har liknande test från imorse själv 
    Bild nedan
    (synteser i verkligheten..)
    Nej men vad spännande!
    Jag har aldrig använt dessa förut, kanske någon annan har erfarenhet?

Jag kunde inte hålla mig utan tog ett till nyss. Svart streck på det med. Iiih!

• Anonym (Barn nr 3)

SVAGT streck, inte svart 🤣

• Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-23 20:07:20 följande:
    Känns som mina symptom ökar för varje timme som går, men inga positiva test ännu! Är bara på bim-5 (äl+7) så håller verkligen tummarna att jag snart får se ett streck!! Jag testar väldigt ofta 😅 önskade jag vore bättre på att vänta som du verkar vara!
    Det är ju sjukt svårt, om inte omöjligt, att hålla sig om man har test hemma!
  • Anonym (Barn nr 3)
    Syren93 skrev 2025-01-23 19:15:57 följande:
    Kanske? 😅 Försöker googla men man blir ju inte direkt klokare.. ska hålla ut till söndag sen blir det rest för min del 🤭
    Åh vad stark du är, hejja hejja!!
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (villhaentill) skrev 2025-01-23 15:17:45 följande:

Trodde det var min tur att kasta in handduken för denna månaden då jag Fick ljusrosa flytning för några dagar sedan?. men ingen mens har kommit och jag har bim imorgon 🙈 fortfarande ömma bröst och molvärk som kommer och går 

Jag tror också på nidblödning!
  • Anonym (Barn nr 3)
    Sarafamliv skrev 2025-01-23 17:46:06 följande:
    Första testet ser lite för rosa ut fortfarande för att bedöma men tycker absolut jag ser en svagt streck på den understa bilden! Bara fortsätta testa imorgon!! Håller tummarna! Viktigt dock med dessa test att inte läsa testet efter 10 min då spökstreck är ganska vanligt då! 👍
    Nu råkade jag trycka ogilla på ditt inlägg och får inte bort det, det var inte meningen!
    Jag skulle skriva tack för rådet 🤣
    Det gäller att försöka ha huvudet kallt i testdagarna :)
  • Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 20:24:05 följande:
    Nej men vad spännande!

Jag tycker ändå det börjar bli ett tydligt streck!!! Vågar inte säga grattis riktigt än, men jag tror starkt på att det gror en liten knodd i dig!! Skrattande
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 20:24:05 följande:
    Nej men vad spännande!

Nej men vad spännande! 
    Jag kan inte spendera mer test då jag bara har två kvar 😂 och imorgon måste jag ju ta ett! 
    Går från vara helt övertygad att det är en graviditet till att känna hopplöshet 😅 nåja. Imorgon borde det synas lite mer.
  • Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-23 20:46:44 följande:
    Jag tycker ändå det börjar bli ett tydligt streck!!! Vågar inte säga grattis riktigt än, men jag tror starkt på att det gror en liten knodd i dig!! Skrattande
    Jösses vad nervös jag blev nu.
    Vi får se, vi får se :)
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-23 21:15:35 följande:
    Nej men vad spännande! 
    Jag kan inte spendera mer test då jag bara har två kvar 😂 och imorgon måste jag ju ta ett! 
    Går från vara helt övertygad att det är en graviditet till att känna hopplöshet 😅 nåja. Imorgon borde det synas lite mer.
    Ja men imorgon, då lägger vi upp tydliga testresultat!
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?