• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-24 09:04:39 följande:
    Så roligt! Hoppas det blir starkare och starkare 😁
    Här känner jag mig nedslagen och ledsen. Hade nog verkligen hoppats på graviditet denna månad. Äl+11 så inte kört men det känns ganska kört.
    Jag fortsätter hålla tummarna att det bara är för tidigt!!
  • Anonym (Barn nr 3)
    Maramba skrev 2025-01-24 09:09:06 följande:
    Vad roligt för dig! stort grattis! 🥳
    Tack! Fortsätter såklart testa, får bli ett till under dagen. Sen ska jag bort i helgen och kommer inte testa nåt mer innan det "riktiga testet" efter helgen.
    Det kan ju lika väl sluta i en blödning kring bim.
    Du är ju tidig du med så det kan absolut komma för dig! Vad är det för nätnivå på dina tester?
  • Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-24 08:29:31 följande:

Morgonens test för mig:
    Det blå är vanliga från testlagret och även där ser jag ett streck nu!

Åh vad spännande!! Du får visa om du tar fler tester under dagen!
  • Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-24 09:55:36 följande:
    Åh vad spännande!! Du får visa om du tar fler tester under dagen!
    Jag kunde inte låta bli. Nu kan jag släppa tror jag. Nu hoppas jag på er andra!!
    Hejja hejja bebisfrön!
  • Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-24 10:12:54 följande:
    Jag kunde inte låta bli. Nu kan jag släppa tror jag. Nu hoppas jag på er andra!!
    Hejja hejja bebisfrön!
    Åh stort grattis!!!Plus Hur länge har ni försökt? 

Är på min 10:onde månad så hoppas starkt på bebisfrön nu!!
  • Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-24 11:03:03 följande:
    Åh stort grattis!!!Plus Hur länge har ni försökt? 

Är på min 10:onde månad så hoppas starkt på bebisfrön nu!!
    Tusen tack!
    Jag plockade ur spiralen för ett år sen, men vi har inte försökt aktivt egentligen.
    Vi har haft lite svårt att bestämma om vi vill ha ett sista barn eller inte.
    Men under året skulle jag säga att det är 3-4 månader som hade kunnat leda till graviditet.
    Känns kul att få göra det här en sista gång, och med mannen jag vill leva resten av mitt liv med!

Ja har ni kämpat på i 10 måndander så är det verkligen er tur nu!!
    Du får fortsätta uppdatera när du testar 🥰
  • Anonym (Önskan97)

Har inte tänkt på detta innan haha men myser ni efter ägglossning som vanligt eller vet ni om man kan råka minska chanserna för implantation? Är på ÄL+5 ☺️

• Anonym (Barn nr 3)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-01-24 13:07:54 följande:

Har inte tänkt på detta innan haha men myser ni efter ägglossning som vanligt eller vet ni om man kan råka minska chanserna för implantation? Är på ÄL+5 ☺️

Nej det gör man som man känner för, tror inte det skulle minska chanserna om man inte har medicinska skäl :)
  • Haja98
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-01-24 13:07:54 följande:

Vi kör på som vanligt! Om något så drar vi ned myset innan och under ägglossning för att hålla kvaliteten på simmarna högre Skrattande men efter så är det tillbaka till vanliga mängden för oss!
  • Anonym (Önskan97)
    Haja98 skrev 2025-01-24 15:59:31 följande:
    Vi kör på som vanligt! Om något så drar vi ned myset innan och under ägglossning för att hålla kvaliteten på simmarna högre Skrattande men efter så är det tillbaka till vanliga mängden för oss!
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-24 14:38:43 följande:
    Nej det gör man som man känner för, tror inte det skulle minska chanserna om man inte har medicinska skäl :)

Tack då kör vi på som vanligt haha, ska försöka att inte oroa mig för allt 😅
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?