• Anonym (Barn nr 3)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Hejsan!
    Som rubriken-fler som har ägglossning nu i dagarna pch vill följas åt den här jobbiga perioden mellan ÄL och BIM?
    Hade varit kul!

• Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
  • Anonym (Barn nr 3)
    Haja98 skrev 2025-01-23 07:03:46 följande:

Total negativt graviditetstest imorse med RFSU testa ofta. Inte så konstigt eftersom jag bara är på ÄL+7 men hade hoppats se något svagt streck när jag ändå har så mycket symtom! 

Aja, blir att fortsätta hoppas och testa imorgon igen! Någon annan som testat idag? 

Haha missade att du skrivit redan. Spännande imorgon då :)
  • Maramba

ÄL+7 idag enligt mina appar, ÄL+8 enligt hur jag läst av kroppens signaler. Började testa imorse och som den testomanen jag är tog jag tre st. Två var helt blanka och en ser jag en skugga på. 

Tror tyvärr inte det betyder något eftersom de andra två var heeelt blanka plus att testets bäst före-datum har passerats. 

Men vore kul att höra om ni också kan ana något supersvagt?

Alla bilder är på samma test. Ena bilden är helt oredigerad och de andra två är samma bild men med höjd kontrast och sänkt ljusstyrka. 

Ursäkta min hemska naglar. 😆

• Haja98
    Maramba skrev 2025-01-23 08:44:11 följande:

ÄL+7 idag enligt mina appar, ÄL+8 enligt hur jag läst av kroppens signaler. Började testa imorse och som den testomanen jag är tog jag tre st. Två var helt blanka och en ser jag en skugga på. 

Tror tyvärr inte det betyder något eftersom de andra två var heeelt blanka plus att testets bäst före-datum har passerats. 

Men vore kul att höra om ni också kan ana något supersvagt?

Alla bilder är på samma test. Ena bilden är helt oredigerad och de andra två är samma bild men med höjd kontrast och sänkt ljusstyrka. 

Ursäkta min hemska naglar. 😆

Jag vill tro att jag anar något som liknar ett streck!! Kan ju vara att du bara testat för tidigt för att få tydliga svar! :) 
  • Haja98
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 08:22:49 följande:
    Spännande!! Jag testade idag men negativt, äl + 8 eller 9
    Har du testat??
    Mitt illamående håller i sig 🤮
    Då får vi fortsätta hoppas på morgondagens test istället! Beställt hem testa tidigt test så hoppas jag får dem under dagen och kan ta på morgonen imorgon! 

Gott tecken att illamåendet är kvar för dig ändå! Mitt illamående kommer och går lite idag, men känslan över magen är kvar :) 
  • Haja98

Och nu kom nästa symtom från ingenstans, en väldigt tydlig smak av järn/blod i munnen! Ingen blödning i tandköttet eller liknande, men ändå en tydlig smak som såklart ökade på illamåendet! 

• Sarafamliv
    Haja98 skrev 2025-01-23 09:51:42 följande:

Och nu kom nästa symtom från ingenstans, en väldigt tydlig smak av järn/blod i munnen! Ingen blödning i tandköttet eller liknande, men ändå en tydlig smak som såklart ökade på illamåendet! 

Jag hade även järnsmak i munnen som ett symtom när jag va gravid sist! Håller tummarna för dig 👍
  • Anonym (Barn nr 3)

Såå spännande nu för alla!!
    Mer testbilder vill vi väl ha så vi kan analysera? :)

• Anonym (Barn nr 3)

Hallå jag SER NÅT men frågan är vad det är. Det rosa är ett sånt easy@home som rekommenderades i gruppen här
  • Anonym (Barn nr 3)

Alltså kvalitén när man laddar upp bilder här är under all kritik. Men jag ser verkligen ett svagt, svagt sträck *nervös

• Anonym (Barn nr 3)

Ursäkta att jag spammar här nu men jag ser även något ytterst svagt på testlagrets tidiga!

Bifogar bild på det också även fast det säkert inte syns här

Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?