Jassan123 skrev 2025-07-16 21:33:30 följande:
Ja våran klinik har sommarstängt hela juli och öppnar först den 4/8 . Har letat efter att boka privat men det finns inga tider någonstans 😣 Det har faktiskt varit väldigt svårt att njuta och att våga tro att det ska gå vägen . Det är bara att vänta och se 😅
När har du TD? Tycker att det låter väldigt lovade för dig , håller tummarna 🤗 Ta ett test när du känner dig redo ! Jag började testa redan på dag 5😅 Jag är alldeles för otålig haha .
Ja såklart, samma här med Falun fast tror de öppnar 11/8. Så jäkla typiskt att du hamna mitt i sommarstängt, måste ju va bara som en fortsatt lång rivning typ/väntan.. :( Mår du illa och annat stök?
På söndag den 13/7!😅 taaaack😄 Jag tog inget test idag, men imorrn tänker jag nog ta om jag inte har nå jobb direkt på morgonen! Behöver utrymme för alla känslor oavsett , är fan livrädd att testa denna gången!
hahah förstår dig!! Har vart sååå sugen att testa tidigt, men istället bara suttit å läst som maniskt på FL och fördrivit tiden så 😆 min sambo sa att äääh vänta å försök tänk på nå annat haha lätt för honom! Men har försökt och nu är det plötsligt rd10!