Jassan123 skrev 2025-08-16 14:25:16 följande:
Ja det stämmer ! 11+2 idag🤭
Vi vill nog göra kub , men det får vi bekosta själva . Får se vad BM säger på torsdag . Är nästan rädd att vi inte kommer hinna pga att de knappt finns några tider .. Man ska ju göra det innan 13+6. Får ju åka till en annan kommun för detta första besöket hos BM då det inte finns en enda tid fören slutet av september här 😅
Hur mår du ?🥰
Ja det börjar bli riktigt påfrestande att "ljuga" . Känns inte alls bra 😅 vill börja berätta men samtidigt vill jag göra ett till ultraljud innan så allt är ok.
Jag tycker att tiden går lite fortare nu än vad den gjort under ruvning å fram till för ett par veckor sen!
Jasså måste man betala själv? Vad kostar det? Men hoppas ni hinner få göra det, dem lär ju kunna hitta en tid någonstans iaf i nått län runtikring er tycker man! Jag ska till BM imorrn och hoppas det går att boka in kub direkt då, verkar ju va lite svårigheter här också..
förstår att du vill göra ultraljud först, så känner jag också, vill veta en gång till att allt är så bra som det går att veta så här långt?
jag tror jag känner mig lite bättre faktiskt, va tvungen att jobba igår länge men det gick utan att spy iaf😆 nu ska jag göra en liten insats igen å hoppas det här bättre måendet håller i sig. Dock kan jag knappt sova! Hur mår du?