Hejåhoj skrev 2025-08-13 08:12:42 följande:
Hej 😄 åh va härligt att höra😍 är så himla glad för din skull !!! Kan verkligen förstå det!!❤️ Vilken vecka är du i nu? Å hur mår du?
Jag va på VUL igår (nervös) och vi hörde ett hjärta som slog 😍 det känns nästan overkligt, att efter besöket igår började vi tala lite smått om hur framtiden kunde se ut om allt går bra.. Är i vecka 8+1 idag, hade precis samtal med min barnmorska och ska få komma på inskrivning om en vecka!
Jag har mått rätt så illa, molvärk i magen, spända/ömmande stora bröst, jag måste skaffa nya arbetarbyxor för kan inte knäppa de sen flera veckor! trött om vart annat men sover riktigt lite å dåligt! Känner mig sjuk på kvällarna! orkar inte göra mycket så måste tvinga mig varje dag.. sambon har fått tagit över mycket av mitt jobb men jag försöker hjälpa till så gott jag kan!!
Tack snälla ! Är 10+6 idag och har mitt första möte med BM nästa vecka också! Börjar må liiite bättre, vissa dagar iaf 😅 Behöver inte äta tablett mot illamåendet varje dag nu . Men känner mig sjuk på eftermiddagrna/kvällarna precis som du beskriver 😅 Svullen som attan och har svårt att få kläderna att sitta bekvämt. Förhoppningsvis mår vi snart bättre 🤗
Men ååh va roligt , stooort grattis 😍🥰 !! Ja det känns som om man vågar drömma sig bort lite när man sett ett litet hjärta ticka! Jag känner mig dock fortfarande väldigt nervös inför nästa ultraljud . Är så rädd att de ska hända något under tiden . Har inte vågat berätta för någon om graviditeten än heller så fasten jag har min sambo så känner man sig rätt ensam just nu . Tycker tiden går lite långsamt 🤭