Anonym (Sunt förnuft) skrev 2025-02-10 23:47:22 följande:
Har du fullständigt missat att vi diskuterar hur statsministern uttryckte det själv? Han menade att det kriminella våldet är "inhemsk terrorism" som är kopplat till invandring och det var det vi diskuterade. Förstår du verkligen det jag skrev? Om du läser noga det jag skrev så kommer du förhoppningsvis att förstå är jag är helt emot den definitionen medans du omfamnar den. Den retoriken som används kan klassas som högerextremism.
Sedan använder du välkända, högerextremistiska floskler. Du skyller på invandrare men hävdar att du inte gör det.
"Många gängkriminella är invandrare, men inte alla. Och de flesta invandrare är inte gängkriminella."
Det är genomskådat för länge sedan. Högerextremistisk propaganda splittrar Sverige och hetsar mot invandrare. Sedan kommer en Rickard, går till en skola och dödar invandrare.
Bara sluta! Du förvränger alla ord, är aggressiv och tolkar text som fan tolkar bibeln.
Tvillingmorsan är en av de vettigaste skribenterna här på fl och är knappast högerextrem det minsta, inte heller ser jag henne använda "högerextremistiska floskler".
Att diskutera invandring är inte högerextremt för övrigt, det beror på hur man uttrycker sig.
Men du är väl en sån som ropar rasist om alla som inte tycker att Sveriges gränser ska stå vidöppna för alla 400 miljoner människor som är på flykt runtom i världen?
Och nu när vi ändå är igång och anklagar folk... Jag har flera gånger råkat ut för på forum att någon som är totalpuckad och anklagar alla för att vara rasister i själva verket är högerextremister som låtsas vara invandrare, barn till invandrare eller vänsterextrema för att så illvilja för sådana personer.
Så är du en sådan?