• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Enlite sladdis

Alltså blir galen på mig själv. Fick troligen positiva äl test i söndags. Går redan och vill testa och letar symtom fast det är helt omöjligt 

Jag har blivit helt koko efter mitt MA. Vill bli gravid igen sååå mycket 

• Nanathalie
    Enlite sladdis skrev 2025-02-26 10:50:03 följande:
    Hoppas allt ser bra ut! Jag fick avbryta min graviditet den 27 januari och  nu i helgen fick jag äntligen ägglossning tror jag. Hoppas hon ser att den är påväg för dig!
    Beklagar ❤️ ja det var ju ca 1 månad efter avbrytandet du fick ägglossning så kanske, kanske kommer den snart. 

Tyvärr såg hon ingen ledande äggblåsa på någon sida. Så jag kommer få sitta still i båten. Kanske får haka på en bim april-tråd istället.😭
  • Aisof
    Annaalexandras skrev 2025-02-26 08:43:49 följande:

Jag börjar ge upp 😅 BIM-4 idag och jag tog jag ett cb tidigt som jag annars brukar få väldigt starka spökstreck på men idag fanns där inte ens en strimma hopp. Blir så ledsen!

Förstår dig så väl ❤️ Testade också negativt imorse, inte ens ett litet spökstreck. Vi får testa igen om ett par dagar och försöka hålla hoppet uppe ❤️
  • Siripiri
    Nanathalie skrev 2025-02-26 12:02:53 följande:
    Beklagar ❤️ ja det var ju ca 1 månad efter avbrytandet du fick ägglossning så kanske, kanske kommer den snart. 

Tyvärr såg hon ingen ledande äggblåsa på någon sida. Så jag kommer få sitta still i båten. Kanske får haka på en bim april-tråd istället.😭
    Va tråkigt :(( ♥️ 
  • Addy99

Hoppar in här från februaritråden. Jag 36 och min partner 32 försöker med vårt första barn, det blir femte försöket nu. Hoppas verkligen det är vår tur snart så man får uppleva det åtminstone en gång i livet.. 💖

• Josiek6
    Anonym (Ardna) skrev 2025-02-22 16:14:09 följande:
    Du kommer göra det galant 🥳❤️ jag har fortfarande en önskan om en snus ibland, kommer dock hålla mig från det helt och hållet under tiden vi försöker med syskon och om vi lyckas så hela tiden jag ammar. Men när jag är klar med barn och amning kommer jag låta mig köpa en dosa om jag fortfarande har ett sug. Det har varit en lugnande tanke för mig, att det kommer en dag när jag kan få en snus igen 🙈😂
    Dag 3 snusfri 🙌 förutom att jag håller på att brinna upp av irritation går det bra. 
    jag tänker så också hela tiden. Så fort jag ammat klart ska jag ge mig snus 😂 
  • Zozoi
    Josiek6 skrev 2025-02-26 16:40:47 följande:
    Dag 3 snusfri 🙌 förutom att jag håller på att brinna upp av irritation går det bra. 
    jag tänker så också hela tiden. Så fort jag ammat klart ska jag ge mig snus 😂 
    Fan vad grym du är! Önskar jag vore lika duktig. Har tänkt tanken men inte kommit till skott än. Siktar på måndag 😂
  • Annaalexandras
    Annaalexandras skrev 2025-02-26 18:54:53 följande:

Nog tusan är detta ogiltigt? Tänker att det är väldigt starkt men bara halva? 😅

Svar på tråden BIM Mars 2025