• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Anonym (ÖnskarSladdis)

Hoppar in från februaritråden.. 

Jag 36, han 50. Blev oplanerat gravid i januari som slutade i MF/kemisk. Har du tagit mig igenom första cykeln på 37(!!!) dagar, tyvärr blev det inget plus. 

Denna cykel provar jag med rosenrot. Har satt deadline fram till sommaren på bebisverkstan.. så hoppas det ska ta sig 

• Zozoi

Nu väntar den långa väntan till BIM, hoppas på att bli överraskad i mars av att inte mensen dyker upp 🥺❤️

• Enlite sladdis
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-28 10:21:33 följande:

Hoppar in från februaritråden.. 

Jag 36, han 50. Blev oplanerat gravid i januari som slutade i MF/kemisk. Har du tagit mig igenom första cykeln på 37(!!!) dagar, tyvärr blev det inget plus. 

Denna cykel provar jag med rosenrot. Har satt deadline fram till sommaren på bebisverkstan.. så hoppas det ska ta sig 

Åh hoppades du skulle plussa i feb tråden. Jag är på dag 32 nu denna cykeln😭

Håller tummarna. Vad gör rosenrot?
  • Loppan2025

Kunde inte låta bli så blev ett test vid lunch och tror det hade gått 4h från senaste toabesöket. Negativt även idag men line eyes börjar dyka upp nu igen 🙈

Har iaf fått tid till fertilitetsutredning. 

Någon annan som gjort och vet hur det går till? 

• Anonym (Tingeling)

Ithinkimpreg1- Grattis, vad roligt 🥰✨ Har du testat flera dagar fram till äl+12?

• Anonym (5child)
    Anonym (Tingeling) skrev 2025-02-28 16:08:12 följande:

Ithinkimpreg1- Grattis, vad roligt 🥰✨ Har du testat flera dagar fram till äl+12?

Ja från äl+8 

äl+10 fick jag jätteeeesvaga streck som jag hade missat ifall jag inte analysera. men äl+12 vad det ett plus utan tvekan med clearblue early
  • Anonym (Tingeling)
    Anonym (5child) skrev 2025-02-28 16:23:06 följande:
    Ja från äl+8 

äl+10 fick jag jätteeeesvaga streck som jag hade missat ifall jag inte analysera. men äl+12 vad det ett plus utan tvekan med clearblue early

Härligt att höra 😍 Hoppas att du kan njuta av din graviditet framöver, lycka till ✨ Är på äl+10 idag, BIM-4 och hoppas på + under helgen☺️

• Anonym (5child)
    Anonym (Tingeling) skrev 2025-02-28 17:54:42 följande:

Härligt att höra 😍 Hoppas att du kan njuta av din graviditet framöver, lycka till ✨ Är på äl+10 idag, BIM-4 och hoppas på + under helgen☺️

Jag har faktiskt en dålig känsla denna gång, men ska försöka njuta! Ja, låter bra att testa under helgen😍♥️
  • Anonym (Önskan97)

Hoppar in från februaritråden. Har BIM imorgon men har noll känsla på graviditet tyvärr, testade negativt för någon dag sedan också. Jag och sambon är inne på snart femte försöket för första barnet ❤️
    Kommer ha BIM igen i slutet på mars, kan någon klistra in den senaste BIM-listan?

Svar på tråden BIM Mars 2025