• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Lorainza
    Jag vet inte om jag håller på att bli tokig.. är det bara jag eller är där en antydan till streck på dagens test?🥹 

Nedre testet är gårdagens, och det övre är dagens. 

Det är ju extremt svagt isåfall.. så vågar inte lita på något ännu. Har jag helt fått streck-ögon, eller ser ni också något svagt på det översta testet?😅

• Anonym (5child)
    Lorainza skrev 2025-03-01 13:08:01 följande:
    Jag vet inte om jag håller på att bli tokig.. är det bara jag eller är där en antydan till streck på dagens test?🥹 

Det är ju extremt svagt isåfall.. så vågar inte lita på något ännu. Har jag helt fått streck-ögon, eller ser ni också något svagt på det översta testet?😅

Så fick jag äl+11 och tydligare äl+12
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Anonym (5child) skrev 2025-03-01 14:18:17 följande:
    Så fick jag äl+11 och tydligare äl+12
    Jo men kanske en väldigt väldigt svag skugga på ena 💕
  • Enlite sladdis
    Lorainza skrev 2025-03-01 13:08:01 följande:

Jag ser ett svagt där uppe. Håller tummarna för starkare imorgon!
  • Palettbladet25

Hallå, jag behöver också hjälp att tyda. Tror dock att jag är ute men hinner med en Bim till i nu i slutet på
    mars. Tog cb tedta tidigt digital i torsdags på eftermiddagsurin som visade neg. Fick beigerosa flygningar igår, idag är dem dock mörkröda så jag tänker att det är mens, vilket det mest troligt är Och att det drar igång ordentligt imorn. Har ju även mensvärk/öm i bäcken osv. 

Men tog ett test rfsu testa ofta (alltså inte tidigt) och jag tror också jag fått testögon eller ser ni ett miniotydligt streck? Hur känsliga är dessa om det gått någon minut över testtiden? Tog lite tid att fota 🤣

• Anonym (Hoppaspåtur)
    Palettbladet25 skrev 2025-03-01 16:18:55 följande:

Hallå, jag behöver också hjälp att tyda. Tror dock att jag är ute men hinner med en Bim till i nu i slutet på
    mars. Tog cb tedta tidigt digital i torsdags på eftermiddagsurin som visade neg. Fick beigerosa flygningar igår, idag är dem dock mörkröda så jag tänker att det är mens, vilket det mest troligt är Och att det drar igång ordentligt imorn. Har ju även mensvärk/öm i bäcken osv. 

Men tog ett test rfsu testa ofta (alltså inte tidigt) och jag tror också jag fått testögon eller ser ni ett miniotydligt streck? Hur känsliga är dessa om det gått någon minut över testtiden? Tog lite tid att fota 🤣

Här ser jag ett sträck. Dessa är ju dessutom inte "känsliga" för hcg... nu efter mitt MA har ju dessa visat negativt först av alla tester medan typ apoteket hjärtats egna fortfarande visar positivt. Dvs att dessa behöver ganska hög hcg för att bli positiva. Prova med ett annat märke 💕
  • Anonym (Hoppaspåtur)

Förlåt förtydligande..alltså ett sträck till utöver kontroll sträcket. 
  • Anonym (5child)

Positivt! Vissa får blödningar trots graviditet 
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    BIM-lista
    1/3 5child
    1/3 Palettbladet25
    2/3 Annaalexandras
    3/3 Aisof
    3/3 Lorainza
    3/3 Tingeling
    3/3 Anonym (Universitetsbebis)
    3/3 Ardna
    5/3 Rhea
    6/3 Loppan2025
    7/3 Elisand
    8/3 Jennifur
    8/3 MissSE
    9/3 Rumpetrollet
    12/3 elliibellii
    13/3 Juli1990
    13/3 Zozoi
    14/3 AngieF 
    17/3 Errorika
    17/3 Hoppaspånr3 
    18/3 7barnsmamman87
    31/3 Anonym (ÖnskarSladdis)
  • Limandax
    Loppan2025 skrev 2025-03-01 09:08:08 följande:
    Samma här 😩
    Är det värt att testa imorgon igen eller bör man vänta till måndag? Hur ska du göra?🙈
Svar på tråden BIM Mars 2025