• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Elisand
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-25 20:49:35 följande:

Har någon koll på om man kan få en LH ökning vid graviditet? vet inte om alla sett mitt tidigare inlägg men fick ett positivt gravtest i förrgår och ett negativt igår. Testade nu bara för skojs skull att ta ett äl test och om man jämför med det senaste jag tog för 3 dagar sedan så är det ändå en tydlig ökning! 

Jag har för mig att jag läst att man kan få det!
  • elliibellii
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-25 20:12:21 följande:
    Tog ett test igår som visade total negativt? Samma märke som det väldigt tydliga jag fick. känner mig så förvirrad och fattar verkligen ingenting. ett jättetydligt test, ett svagt och sen dagen efter få ett blankt. Hoppas innerligt att det var något fel med testet. Har iaf lagt beställning på cb early detect digitalt som kommer imorgon om vi har tur! Har iallafall fortfarande väldigt ont i brösten och haft molvärk hela dagen till och från, det hoppar från vänster till höger sida hela tiden.. fingers crossed!!
    Hmm, konstigt. Men vi håller tummarna att du plussar när de nya testet kommer Skrattande

Har någon koll på om man kan få en LH ökning vid graviditet? vet inte om alla sett mitt tidigare inlägg men fick ett positivt gravtest i förrgår och ett negativt igår. Testade nu bara för skojs skull att ta ett äl test och om man jämför med det senaste jag tog för 3 dagar sedan så är det ändå en tydlig ökning! 

Ja, det är möjligt (och nej, det hjälper ju inte förvirringen direkt) Obestämd

• drömmenomfamiljelivet
    elliibellii skrev 2025-02-25 20:59:39 följande:
    Hmm, konstigt. Men vi håller tummarna att du plussar när de nya testet kommer Skrattande

Ja, det är möjligt (och nej, det hjälper ju inte förvirringen direkt) Obestämd

Det är en hel vetenskap att hålla koll på allt som händer och ska hända😂
  • Nanathalie

Idag ska jag på det förhoppningsvis sista återbesöket med ultraljud efter missfallet. Mina tester är i princip helt negativa, man kanske kan ANA en skugga när man vinklar testet. Jag tror att allt är ute nu. Men min önskan och förhoppning är att gyn ska kunna se en stundande ägglossning. Även om det inte verkar så rent kroppsligt. Jag har ingen äggledarvärk och mina tester är nästan blanka, eller jättesvaga, men jag hoppas äl kommer innan jag får en mens så jag slipper vänta en hel evighet på att få försöka aktivt. 💔

• Annaalexandras
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-02-26 07:10:05 följande:

Som ett bomnedslag.. negativt på det digitala som jag tog precis :( 

Nej vad tråkigt! När har du BIM?
  • Annaalexandras

Jag börjar ge upp 😅 BIM-4 idag och jag tog jag ett cb tidigt som jag annars brukar få väldigt starka spökstreck på men idag fanns där inte ens en strimma hopp. Blir så ledsen!

• Anonym (Hoppaspånr3)

Tycker min kurva ser konstig ut, hade en peak med tempen som sjönk o nu stiger den lite. Men sen LH testen visar att ÄL inte har skett, eller stigningen är inte klar. 

Jag hoppas jag inte missat ÄL denna månad 

• Enlite sladdis
    Elisand skrev 2025-02-25 20:54:13 följande:
    Jag har för mig att jag läst att man kan få det!
    Jag fick väldigt starkt positivt äl test när jag fick mitt ma nu och hade 108 i hcg
  • Enlite sladdis
    Nanathalie skrev 2025-02-26 07:26:48 följande:

Idag ska jag på det förhoppningsvis sista återbesöket med ultraljud efter missfallet. Mina tester är i princip helt negativa, man kanske kan ANA en skugga när man vinklar testet. Jag tror att allt är ute nu. Men min önskan och förhoppning är att gyn ska kunna se en stundande ägglossning. Även om det inte verkar så rent kroppsligt. Jag har ingen äggledarvärk och mina tester är nästan blanka, eller jättesvaga, men jag hoppas äl kommer innan jag får en mens så jag slipper vänta en hel evighet på att få försöka aktivt. 💔

Hoppas allt ser bra ut! Jag fick avbryta min graviditet den 27 januari och  nu i helgen fick jag äntligen ägglossning tror jag. Hoppas hon ser att den är påväg för dig!
Svar på tråden BIM Mars 2025