• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Palettbladet25

Oroar mig för att testtiden gick över med kanske fem minuter.. hur känsliga är dem här testen rfsu för att avläsas inom tidsramen vet ni det? Vågar knappt ta ett cb imornbitti nu för är så orolig att det har blivit fel o det kommer va neg 😫 

• Palettbladet25
    Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-03-01 16:42:07 följande:
    Här ser jag ett sträck. Dessa är ju dessutom inte "känsliga" för hcg... nu efter mitt MA har ju dessa visat negativt först av alla tester medan typ apoteket hjärtats egna fortfarande visar positivt. Dvs att dessa behöver ganska hög hcg för att bli positiva. Prova med ett annat märke 💕
    Tack för ditt svar ❤️❤️
  • Palettbladet25
    Anonym (5child) skrev 2025-03-01 17:21:09 följande:
    Positivt! Vissa får blödningar trots graviditet 
    Tack för ditt svar ❤️ 
    ja jag har haft det med mina två första barn o tredje graviditeten (som inte gick vägen) men känna verkligen som mens o kan typ inte tro att detta skulle va sant.. men time will tell antar jag .. 
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Palettbladet25 skrev 2025-03-01 20:14:36 följande:

Oroar mig för att testtiden gick över med kanske fem minuter.. hur känsliga är dem här testen rfsu för att avläsas inom tidsramen vet ni det? Vågar knappt ta ett cb imornbitti nu för är så orolig att det har blivit fel o det kommer va neg 😫 

Vänta 2 dagar då så bör det ju visa sig vad som "är vad" 💕
  • Anonym (Tingeling)

Hej! 

Lite fundersam, äl+11 (BIM-2) idag och haft negativa tester och nu när jag gick på toa var det ljusrosa blandat när jag torkade mig. Brukar aldrig få mensen tidigare och har inte haft menskänningar. KAN det vara nidis tro? Hoppas iaf 🙃

• Lorainza
    Anonym (Tingeling) skrev 2025-03-01 22:08:59 följande:

Hej! 

Lite fundersam, äl+11 (BIM-2) idag och haft negativa tester och nu när jag gick på toa var det ljusrosa blandat när jag torkade mig. Brukar aldrig få mensen tidigare och har inte haft menskänningar. KAN det vara nidis tro? Hoppas iaf 🙃

Det är inte omöjligt! Inte helt ovanligt att nidis kommer nästan samtidigt som mensen är beräknad! Håller tummarna för att det är så!🤩
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Lorainza skrev 2025-03-02 06:43:19 följande:

Morgonens test är tydligare än igår.🥹🙈

Ååå grattis 🥳🥳
  • Anonym (blomman)

Hej! Har följt tråden men inte skrivit något förrän nu. Har BIM på torsdag så chansade med ett test imorse, som var negativt 😞 inget är ju över förrän mensen kommer, men hoppet försvann ändå. Kommer mensen så tar vi nog paus i 1-2 mån innan vi börjar försöka igen. Har dock snart försökt i ett år (sen maj-24) så snart dags att ta hjälp. Detta är första barnet och jag längtar så. Är nedbruten av negativa test månad efter månad 😭

• Anonym (blomman)

Grattis! 🥳

Hur många dagar efter ÄL är du?

Lorainza skrev 2025-03-02 06:43:19 följande:

Morgonens test är tydligare än igår.🥹🙈

Svar på tråden BIM Mars 2025