• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Enlite sladdis

Stort grattis alla som plussat!

Jag letar symptom men hittar inga hittills. Men vill inte ge upp, är ju länge kvar!

• Zozoi

Stort grattis till alla plus i tråden! ❤️

Nu håller jag tummarna för alla oss andra 🙏

• Juli1990

Grattis till alla som plussat 😍. 

Håller tummarna för oss andra också! Även om jag själv känner mig skeptisk till att det blir något denna månaden :(. 
    En fråga, tidigare har jag tänkt att jag helst inte vill ha ett ?decemberbarn? på grund av ?synd om barnet/rs-virus etc? men nu känner jag nog att vi kommer köra på oavsett och se hur det blir, hur resonerar ni andra? ❤️

• Anonym (Sandlar)

Hej, 

har också läst tråden lite på avstånd. Men hej 💕
    Så fint att alla delar med sig, och grattis till er som plussat!

Jag tog gravtest i fredags (troligtvis äl+10) och hoppas ni kan hjälpa mig. Fotade testet, och eftersom jag tyckte mig ana ett streck så tog jag även ett digitalt - som var negativt. Har inte testat nåt mer, men tittade på bilden igen och ser verkligen ett litet streck. Eller är det endast önsketänkande? (idag bim-3)

• Anonym (5child)
    Anonym (Sandlar) skrev 2025-03-02 21:00:17 följande:

Hej, 

Jag tog gravtest i fredags (troligtvis äl+10) och hoppas ni kan hjälpa mig. Fotade testet, och eftersom jag tyckte mig ana ett streck så tog jag även ett digitalt - som var negativt. Har inte testat nåt mer, men tittade på bilden igen och ser verkligen ett litet streck. Eller är det endast önsketänkande? (idag bim-3)

Jag ser men det är för tidigt med digital. Fick positivt med digitala äl+13. testa igen om 2-3 dagar 
  • Palettbladet25

Hej! 
    jag plussade med rfsu svagt svagt (inte tidigt test) dagen efter tog jag på morgonen cb digital (testa tidigt) så den funkar att testa med. det är det testet som visar gravid/inte gravid, inte den med veckoindikator. Så orkar du inte vänta köp ett sånt! 😍 lycka till ❤️ p.s jag ser också ett svagt streck på ditt test! 

Anonym (Sandlar) skrev 2025-03-02 21:00:17 följande:

Hej, 

• Lorainza

Det är en så speciell känsla när det digitala testet äntligen bekräftar det, plötsligt blir det så verkligt. Nu vågar jag äntligen lita på det!!🥹

Kommer hänga kvar i tråden och följa er andra, och hålla tummarna för att det dyker upp många plus nu under mars!❤️

• Anonym (Sandlar)
    Palettbladet25 skrev 2025-03-03 06:04:43 följande:

Hej! 
    jag plussade med rfsu svagt svagt (inte tidigt test) dagen efter tog jag på morgonen cb digital (testa tidigt) så den funkar att testa med. det är det testet som visar gravid/inte gravid, inte den med veckoindikator. Så orkar du inte vänta köp ett sånt! 😍 lycka till ❤️ p.s jag ser också ett svagt streck på ditt test! 

Tack för svar 💕 grattis till dig!

Tog ett test idag RFSU testa tidigt och även det lika. Så svagt rosa att det nästan är omöjligt att avgöra om jag ser i synet eller inte? 😅 kan jag våga hoppas lite? 

• Anonym (Sandlar)
    Lorainza skrev 2025-03-03 06:42:53 följande:

Det är en så speciell känsla när det digitala testet äntligen bekräftar det, plötsligt blir det så verkligt. Nu vågar jag äntligen lita på det!!🥹

Kommer hänga kvar i tråden och följa er andra, och hålla tummarna för att det dyker upp många plus nu under mars!❤️

Massa Grattis!!! 
Svar på tråden BIM Mars 2025