Fred i Ukraina
Kommer Usa att skapa fred i Ukraina nu?
Kommer Usa att skapa fred i Ukraina nu?
Han ska ju dra ner på försvarsbudgeten nu, vad var det? 5% per år i 5 år? Hur har han tänkt sig det om det finns så mycket hit att man ska positionera sig militärt i Grönland, Gaza och Panama?
Så hur har han tänkt med Kina? Jag tror inte kina är med i tankarna (förutom en sväng i Panama) han tillåter ju tik tok dessutom. Jag antar att han blir vänligt inställd om andra skyfflar in pengar till honom (och usa) personligen. Det har ju Israel, Ukraina, Ryssland och kina förstått i alla fall. Det är väl därför han skapade sin egna kryptovaluta.
Trump verkar inte veta vilken fot han ska stå på.... I ena stunden säger han att han bara haft initiala samtal med Ryssland och att Ukraina kommer att bjudas in när de riktiga förhandlingarna blir av... I andra stunden säger han att Ukraina har bjudits in till förhandling och nekat... Har gubben gått och blivit senil?
Trump verkar inte veta vilken fot han ska stå på.... I ena stunden säger han att han bara haft initiala samtal med Ryssland och att Ukraina kommer att bjudas in när de riktiga förhandlingarna blir av... I andra stunden säger han att Ukraina har bjudits in till förhandling och nekat... Har gubben gått och blivit senil?
Han är senil, han klarar inte av att hålla reda på sina lögner.
Lite kul om han skulle falla på det han anklagar Biden för.
Försöker europeisk media medvetet smutskasta Trump med lögner och desinformation?

^ ref Omni:
'
Donald Trump kommer inte att resa till Ryssland för att högtidlighålla 80-årsdagen för de allierades seger över Nazityskland.
? Jag kommer inte åka till Moskva till den 9 maj, säger han enligt Reuters.
Segerdagen, som högtidsdagen brukar kallas, firas stort i Ryssland och Putin har gjort det till en propagandafest.
Financial Times har tidigare rapporterat, med hänvisning till källuppgifter, att Donald Trump har bjudits in till Moskva för att fira segerdagen med Putin. Det angavs då som ett tillfälle att meddela en vapenvila i Ukraina.
Det franska magasinet Le Point rapporterade tidigare på fredagen att Trump accepterat inbjudan, men det förnekas alltså nu av den amerikanske presidenten.'