Fred i Ukraina
Kommer Usa att skapa fred i Ukraina nu?
Kommer Usa att skapa fred i Ukraina nu?
Det verkar som att USAs press i form av leveransstopp fungerade. Zelenskyj ber om ursäkt (ish) och är redo att signera rövaravtalet. Hierarkin har aldrig varit tydligare.
Om det är några som betedde sig som mobbande 7 åringar så var det Trump och Vance. Omoget och ovärdigt av en president att bete sig så.
Det lät som att Trump och Vance önskade att Zelinskyj skulle be på sina bara knän. Det jag bevittnade var rent och skärt storhetsvansinne.
Både Trump och Vance är omogna bully?s med storhetsvansinne. Rena rama narcissisterna.
Vidrigt.
Om det är några som betedde sig som mobbande 7 åringar så var det Trump och Vance. Omoget och ovärdigt av en president att bete sig så.
Det lät som att Trump och Vance önskade att Zelinskyj skulle be på sina bara knän. Det jag bevittnade var rent och skärt storhetsvansinne.
Både Trump och Vance är omogna bully?s med storhetsvansinne. Rena rama narcissisterna.
Vidrigt.
Jag tycker det var rätt svar av Zelenskyy. Är det inte precis vad du hade sagt om din motståndare hade invaderat dig 14 ggr efter ni utlyst vapenvila?
Är inte höjden av idioti att fortsätta göra samma misstag, och förvänta sig ett annorlunda resultat ?
Det som Trump och JD inte klarar av är att bli ifrågasatta. Precis som äkta narcissister.
För övrigt tyckte jag att Zelenskyy verkligen inte betedde sig sarkastiskt, utan försökte bete sig ödmjukt. (Trots språksvårigheter) Tror bara det inte dög för Trump och JD, som ville att han skulle tacka på sina bara knän. Det kändes som att de var ute efter att förödmjuka Zelenskyy. Garanterat för att ställa sig in hos Putin.