• Anonym (Glad)

Bara bada bastu

Vilket drag! Grattis!

• Svar på tråden Bara bada bastu
  • Meddelande borttaget
  • Snälla Killen
    Anonym (nvi) skrev 2025-04-16 04:59:13 följande:
    Nej, gå och lägg dig själv, som du redan sagt att du skulle göra. Och din egen bitterhet kan du behålla för dig själv och sluta projicera den på mig. Sluta tjafsa.
    Det är inte jag som säger emot mig själv...

Men jag släpper dig nu, trots att jag uppskattar dig 🙂
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 05:10:29 följande:
    Det är inte jag som säger emot mig själv...

Men jag släpper dig nu, trots att jag uppskattar dig 🙂
    Jag har inte sagt emot mig själv någonstans, blaj och goja i vanlig ordning från dig.

Och den känslan är fortfarande inte besvarad utan snarare tvärtom så - lämna mig ifred och försvinn.
  • Snälla Killen
    Anonym (nvi) skrev 2025-04-16 05:13:13 följande:
    Jag har inte sagt emot mig själv någonstans, blaj och goja i vanlig ordning från dig.

Och den känslan är fortfarande inte besvarad utan snarare tvärtom så - lämna mig ifred och försvinn.
    Enklare att anklaga andra för något de inte ens har gjort istället för att försöka förstå sig på dem... 

Varför tycker du så illa om mig för, trots att jag inte gör detsamma gentemot dig?
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 05:21:09 följande:
    Enklare att anklaga andra för något de inte ens har gjort istället för att försöka förstå sig på dem... 

Varför tycker du så illa om mig för, trots att jag inte gör detsamma gentemot dig?
    Jag är inte intresserad av att förstå dig. 

Varför? För att du fortsätter tjafsa och bråka med mig trots att jag sagt ifrån flera gånger i timmar nu. Vad är det du inte fattar?? Stick! Försvinn och stör nån annan!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 05:32:45 följande:
    Det är ju du som är otrevlig mot mig och inte tvärtom. 

Jag tjafsar inte, jag visar enbart för andra hur menlöst det faktiskt är att resonera med idioter 😇

Nu vet jag att du kommer att du kommer att skriva ännu mer nedvärderande saker om mig och det är helt ok... Puss på dig! 😉

Nej, du är den enda otrevliga här som fortsätter tjafsa och trakassera, trots att du vet att du inte är önskad. 

Du är anmäld också. Inte okej att kalla andra medlemmar för idioter. Sluta svara, sluta trakassera. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 05:37:57 följande:
    Jag säger enbart som det är...

Orka anmäla för struntsaker 🙃
    Nej, det gör du verkligen inte. Rikta dina okvädningsord till den verkliga idioten istället - den som dumglor tillbaka på dig när du speglar dig. Sluta tjata, sluta trakassera. Du är anmäld många gånger om.
  • Snälla Killen
    Anonym (nvi) skrev 2025-04-16 05:40:24 följande:
    Nej, det gör du verkligen inte. Rikta dina okvädningsord till den verkliga idioten istället - den som dumglor tillbaka på dig när du speglar dig. Sluta tjata, sluta trakassera. Du är anmäld många gånger om.

Svar på tråden Bara bada bastu