Bara bada bastu
Vilket drag! Grattis!
Vilket drag! Grattis!
Ser nu i uppträdandet att de är sju man på scen. I eurovision tilllåts endast sex personer på scenen samtidigt. Tror att detta kan komma att påverka numret lite, dansen framförallt, med tre dansare istället för fyra.
Hade sedan önskat en annan klädsel på sångarna, eller att de klär av sig en bit in i numret. Inte för att låta pervig här men de sitter ju faktiskt i en bastu. Lite konstigt att göra detta i kostymer och skor.
De skulle byta till handdukar på underkropp likt dansarna nång gång under låten, typ innan sista refrängen, lite undanskymt då förstås.
Den är lite komisk faktiskt och hur man ser vissa kör ad hominem och lägga orden i mun i sina försvar av låten.
Låten som så är medioker helt klart, men sen uppträdandet och att det är trallvänligt gör den bättre.
Påminner en hel del om Käärijä´s låt och hur hans uppträdande var det som tog den såpass långt.
Men såklart Käärijä´s låt var väl bättre dock.
Om vi leker med tanken den går vidare till finalen, så kan jag inte komma på om det blir totalfiasko eller bra till succé.
Väldigt svårbedömt tycker jag.
En fascinerande sak i hur irriterade/arga en del är att man inte tokhyllar låten, och då tänker jag inte bara här på forumet.
Ska bli intressant och följa, även om det tar stopp i den Svenska finalen.