Bara bada bastu
Vilket drag! Grattis!
Vilket drag! Grattis!
Är så glad att Sverige vågade ta klivet och skicka något annat än polerad radiopop. Vissa är verkligen livrädda för att någon ska skratta åt bidraget. Ja, låt dem skratta då.
Jag vet inte varför ni tror att folk inte har skrattat tidigare åt att man alltid skickar "samma" låt. Sverige har blivit räddade av juryn i flera år och personligen tar jag alla dagar hellre folkets röster än juryns. Vilket jag är helt övertygad om att vi får i år. Topp tre, helt övertygad.
Dessutom, lite självhumor har ingen dött av. Bjud på er själva, folk tycker låten är kul ( på ett bra sätt ) och dansa med istället.
Men bidraget är ju delvis skapat som humor, så givetvis kommer folk skratta.
Finner det intressant att en del blir besatta av låten, vad är det om?
Det är ju bara en låt, som på detta är medioker, men som tur är räddas av uppträdandet och med råge.
Och påminner väldigt mycket om Käärjiä, och då inte själva låten, men väl de andra delarna.
Och Loreen är inte med, så kanske dom vinner 
Är så glad att Sverige vågade ta klivet och skicka något annat än polerad radiopop. Vissa är verkligen livrädda för att någon ska skratta åt bidraget. Ja, låt dem skratta då.
Jag vet inte varför ni tror att folk inte har skrattat tidigare åt att man alltid skickar "samma" låt. Sverige har blivit räddade av juryn i flera år och personligen tar jag alla dagar hellre folkets röster än juryns. Vilket jag är helt övertygad om att vi får i år. Topp tre, helt övertygad.
Dessutom, lite självhumor har ingen dött av. Bjud på er själva, folk tycker låten är kul ( på ett bra sätt ) och dansa med istället.
Det är ju bara en låt, som på detta är medioker, men som tur är räddas av uppträdandet och med råge.
Och påminner väldigt mycket om Käärjiä, och då inte själva låten, men väl de andra delarna.
Åhh, tack, hade inte en aning

Men ett gott råd, läs lite igen och så förstår du var Loreen kommer in 
Har ingen aning, inte heller något som är en sak här.
Saken var dock att hon lade Käärjiä bakom sig, och det sluter bara bajsa i bastun.
Men jo, låten är medioker, men det är dom själva som lyfter låten främst och där mediokert blir bra.
Och att den är trallvänlig är något jag antar de flesta och kanske alla håller ned om.
Åhh, tack, hade inte en aning

Men ett gott råd, läs lite igen och så förstår du var Loreen kommer in 
Har ingen aning, inte heller något som är en sak här.
Saken var dock att hon lade Käärjiä bakom sig, och det sluter bara bajsa i bastun.
Men jo, låten är medioker, men det är dom själva som lyfter låten främst och där mediokert blir bra.
Och att den är trallvänlig är något jag antar de flesta och kanske alla håller ned om.

Nope, det är du som säger bara.
Antar att du nu förstod hur Loreen kom in...
Sen ärligt talat, så är min bryfaktor inte den största, och det är inte omöjligt att jag tom missar livesändningen och sen tar in det efteråt i en högre hastighet.
Jag tror att KAJ kommer att vinna.
Trots att detta inte är ens i närheten av den typ av musik jag personligen skulle välja att lyssna på, så kommer jag ständigt på mig själv att ständigt le när jag ser/lyssnar på bidraget. Jag är långt ifrån ensam och människor är nog väldigt öppna, just i år, för att enbart ha kul istället för att ta allting så seriöst (vardagen räcker).
Jag tror på vinst av den enkla anledningen