Bara bada bastu
Vilket drag! Grattis!
Vilket drag! Grattis!
Den är lite komisk faktiskt och hur man ser vissa kör ad hominem och lägga orden i mun i sina försvar av låten.
Låten som så är medioker helt klart, men sen uppträdandet och att det är trallvänligt gör den bättre.
Påminner en hel del om Käärijä´s låt och hur hans uppträdande var det som tog den såpass långt.
Men såklart Käärijä´s låt var väl bättre dock.
Om vi leker med tanken den går vidare till finalen, så kan jag inte komma på om det blir totalfiasko eller bra till succé.
Väldigt svårbedömt tycker jag.
En fascinerande sak i hur irriterade/arga en del är att man inte tokhyllar låten, och då tänker jag inte bara här på forumet.
Ska bli intressant och följa, även om det tar stopp i den Svenska finalen.
V E R K L I G E N I N T E och med den självklarheten du vill ge där, säger inget om att det finns en möjlighet, men inte nära troligen.
Och om odds var en bra riktlinje, ja, då skulle ju alla spela på favoriter och det vet ju alla som har den minsta koll på spel att bara spela favoriter innebär säkra förluster och ofta.
Och det vore en svår örfil för Käärijä om denna skulle vinna, komiskt nog så kom Loreen med Euphoria en gång till och vann, opps Tatto var det visst, men kunde lurat mig
V E R K L I G E N I N T E och med den självklarheten du vill ge där, säger inget om att det finns en möjlighet, men inte nära troligen.
Och om odds var en bra riktlinje, ja, då skulle ju alla spela på favoriter och det vet ju alla som har den minsta koll på spel att bara spela favoriter innebär säkra förluster och ofta.
Och det vore en svår örfil för Käärijä om denna skulle vinna, komiskt nog så kom Loreen med Euphoria en gång till och vann, opps Tatto var det visst, men kunde lurat mig
Så oerhört onyanserat av dig, nu hoppas man svårt att de åker ut redan i semifinalen.
Men säger inte att du kan ha rätt, men den som kan sånt här vet redan att detta inget man förutspår, utan bara gissar.
Låter är som sagt vad medioker, det är bara dom själva som håller upp korthuset.
Och sen lite av trallvänligheten.
Så oerhört onyanserat av dig, nu hoppas man svårt att de åker ut redan i semifinalen.
Men säger inte att du kan ha rätt, men den som kan sånt här vet redan att detta inget man förutspår, utan bara gissar.
Låter är som sagt vad medioker, det är bara dom själva som håller upp korthuset.
Och sen lite av trallvänligheten.
Återkom samma dag istället, det är först då vi kan lägga ett värde i oddset.
Men den generella erfarenhet av odds, det är de är till för att tjäna pengar på dig och att de fallerar för ofta och nu pratar jag om alla odds.
Men visst är det så att det är vanligt att de går in.
Ja, ganska, inte stensäkert dock eller ens nära som vissa andra i tråden försöker göra gällande.