• Anonym (Glad)

Bara bada bastu

Vilket drag! Grattis!

• Svar på tråden Bara bada bastu
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 05:52:25 följande:
    Irrelevant text. Och återigen - lämna mig ifred och sluta trakassera.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 06:07:37 följande:
    Jag slutar svara dig när du slutar trakassera mig...

Jag har redan tydligt visat att jag har noll intresse av att resonera med en idiot och som ständigt säger negativa saker om mig och per definition ägnar all sin tid åt projicering och förnekelse kring något som kan betraktas som positivt.

Enbart för att man ger ett svar så betyder det ej trakasserier pucko 😁
    Jag har inte gjort det. Den enda som trakasserar här är du, eftersom du fortsätter attackera och förolämpa, trots att jag sagt ifrån säkert 10 gånger nu. Plus att du ljuger om min person. Du är anmäld. Sluta svara, sluta trakassera.
  • OlleSQ

Bara bada bastu är en otroligt catchig låt med en refräng som är som ett tuggummi, den fastnar fortare än man kan säga yksi kaksi kolme sauna. Det är helt enkelt en strålande poplåt och bara för att den handlar om ett ovanligt ämne gör den inte till en plojlåt. Men visst den går lätt över huvudet om man inte har ett öppet sinne.

Däremot kommer den ha svårt mot Tommy Cashs bidrag i finalen. Den kommer iofs folk oxå ha svårt för då det är en låt och ett framträdande som är subtilt satiriskt.

• Anonym (nvi)
    OlleSQ skrev 2025-04-16 06:12:25 följande:

Bara bada bastu är en otroligt catchig låt med en refräng som är som ett tuggummi, den fastnar fortare än man kan säga yksi kaksi kolme sauna. Det är helt enkelt en strålande poplåt och bara för att den handlar om ett ovanligt ämne gör den inte till en plojlåt. Men visst den går lätt över huvudet om man inte har ett öppet sinne.

Däremot kommer den ha svårt mot Tommy Cashs bidrag i finalen. Den kommer iofs folk oxå ha svårt för då det är en låt och ett framträdande som är subtilt satiriskt.

Det handlar inte om nåt ?öppet sinne? utan om att folk har olika smak och detta får du acceptera helt enkelt. 

Låten har knappt nån melodi och består till stor del av taffligt rappande, något som i mina öron inte låter särskilt begåvat precis. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 06:19:58 följande:
    Du måste ju antingen ha någon allvarlig diagnos eller så är du enbart här inne för att jävlas, för absolut inget du säger om vare sig trakasserier, projicering av bitterhet osv är logiskt 🙃

Du är ett FL-troll helt enkelt 😉
    Den enda som projicerar här är ju uppenbarligen du. Sluta med detta och sluta trakassera och ljuga om min person. Du är anmäld igen.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 06:35:45 följande:
    Since you have become such a not "so nice person", I will inflict a 200% tarrif on you right now (cheering crowd in backhround) 🇸🇪🇸🇪😎👉🤟💥

I am looking into sending "home growns" abroad for better justice and world peace, even though this is illegal or whatever.. (!?) 😆
    Ännu mer irrelevant trams anmält.
  • OlleSQ
    Anonym (nvi) skrev 2025-04-16 06:15:20 följande:

Det handlar inte om nåt ?öppet sinne? utan om att folk har olika smak och detta får du acceptera helt enkelt. 

Låten har knappt nån melodi och består till stor del av taffligt rappande, något som i mina öron inte låter särskilt begåvat precis. 

Även om man har olika smak så kan man förstå och uppskatta låtar som är utanför ens egen smak om har ett öppet sinne.

Missar man dragspelet så är det lätt att tro att det inte finns en melodi och stör man sig på dialekten så missar man den fyndiga texten och det är ju då en brist hos lyssnaren och inte låten i sig. Men glädje är svårt för en del helt uppenbart.
Svar på tråden Bara bada bastu