Bara bada bastu
Vilket drag! Grattis!
Vilket drag! Grattis!
Jaha, och varför?
För det kan ju vara bra med lite saklighet också, och så det kan existera något att diskutera.
För att återgå till TS igen...
Jaha, och varför?
För det kan ju vara bra med lite saklighet också, och så det kan existera något att diskutera.
Jaha, och varför?
Om du inte har något att diskutera, så undrar jag varför du är här och när du inte ens vill förklara dina påståenden.
Jag håller också med om att låten är medioker, men det är inte det som gör den så populär.
Lite lustigt detta är en fråga ens, för allt som krävs och se vem man är och detta.
Det är att titta i ens pass, så är svaret där
Är så glad att Sverige vågade ta klivet och skicka något annat än polerad radiopop. Vissa är verkligen livrädda för att någon ska skratta åt bidraget. Ja, låt dem skratta då.
Jag vet inte varför ni tror att folk inte har skrattat tidigare åt att man alltid skickar "samma" låt. Sverige har blivit räddade av juryn i flera år och personligen tar jag alla dagar hellre folkets röster än juryns. Vilket jag är helt övertygad om att vi får i år. Topp tre, helt övertygad.
Dessutom, lite självhumor har ingen dött av. Bjud på er själva, folk tycker låten är kul ( på ett bra sätt ) och dansa med istället.