Trumps tullar
Vad tror ni? Kommer usa bli rikare?
Vad tror ni? Kommer usa bli rikare?
det är ju därför de motiverar doge.
1990 kostade 1 dollar 5-6 sek. Prisnivån i USA var låg i allmänhet då, oavsett om man spenderade SEK, EUR eller USD, mycket pga alla illegala invandrare som jobbade för skitlöner.
Nu har Trump backat och undantagit produkter med halvledare från sina tullar mot Kina. Vad finns egentligen kvar efter det?
1990 kostade 1 dollar 5-6 sek. Prisnivån i USA var låg i allmänhet då, oavsett om man spenderade SEK, EUR eller USD, mycket pga alla illegala invandrare som jobbade för skitlöner.
Här ser man att man får korrigera och lägga till saker i ditt inlägg och när krusen är 5,92:-, så är det inget man beskriver som 5-6:-, utan som 6:-.
Varför är du så oärlig för med kursen?
Du måste gå till tidigt åttiotal att se löpande 5:- kurser ett tag.
Och Euro fanns varken vid 5,92 eller tidigt 80-tal.
Och inte allt för länge sedan är tidigt 80-tal menar du????
Det spelar liksom ingen roll vad ni gör, tom gjort bort sig svårt och inget du kommer skriva kommer hjälpa hen det allra minsta.
Och inte en kurs på 6:- som 5,92:- är 
Nu har Trump backat och undantagit produkter med halvledare från sina tullar mot Kina. Vad finns egentligen kvar efter det?
Det sker för att det är klåpare i vita huset nu och de har ingen koll innan de gör saker.
Så inser dom katastrofen med att tullarna.
Men nu börjar ju det segla upp att det är bara en börsmanipulation så donalds kunde göra sig rikare på de fattigares bekostnad.
IGEN 
Här ser man att man får korrigera och lägga till saker i ditt inlägg och när krusen är 5,92:-, så är det inget man beskriver som 5-6:-, utan som 6:-.
Varför är du så oärlig för med kursen?
Du måste gå till tidigt åttiotal att se löpande 5:- kurser ett tag.
Och Euro fanns varken vid 5,92 eller tidigt 80-tal.
Och inte allt för länge sedan är tidigt 80-tal menar du????
Det spelar liksom ingen roll vad ni gör, tom gjort bort sig svårt och inget du kommer skriva kommer hjälpa hen det allra minsta.
Och inte en kurs på 6:- som 5,92:- är 
Det sker för att det är klåpare i vita huset nu och de har ingen koll innan de gör saker.
Så inser dom katastrofen med att tullarna.
Men nu börjar ju det segla upp att det är bara en börsmanipulation så donalds kunde göra sig rikare på de fattigares bekostnad.
IGEN 
Om du inte anser att tex 5,5xx är mellan 5 och 6, är det ok för mig, kör med din egen matte om du vill.
Nej det var slarvigt att skriva euro, menade de dåtida valutorna i FR, DE, NL, BE.
Jag har inte skrivit något om när tidpunkten för inte allt för länge sedan var, så förstår inte varför du tar upp det när du citerar mig. Hallucinerar du?
Vilka ni? Du kan adressera mig med du.