• Anonym (Wow)

Porr otrohet?

Läser och hör kvinnor prata massor om att om deras partners tittar på porr så är det otrohet?

Jag är själv 100% emot porr, men det har ingenting med mig att göra. Att jag på något sätt blir kränkt för att en partner skulle titta på någon annan utan detta handlar enbart om porrfilmsindustrin. 

Hur kan det vara värre att se på porr för att man blir svartsjuk och inte den lilla detaljen att man sitter och tillfredställer sig själv med material på övergrepp? 

• Svar på tråden Porr otrohet?
  • Anonym (Man kan säga nej)
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-21 00:22:49 följande:

Om en stor andel av dessa har ekonomiska bekymmer, har funktionsnedsättningar m.m så är det självklart ett stort problem. 

Har haft en ytlig bekant med flera diagnoser som gjort dom allra mest sexuellt gränslösa sakerna i sociala medier, när hon blev 20 flyttade hon utomlands och jobbade på bordell. Hon pratade jämt om hur fantastiskt hennes liv va. Hon syntes mycket på tv och sånt. Kom fram många år senare hur skadad hon blivit av det? men hon försvarade sig i många år offentligt, hon har massa svårigheter i grunden Och eftersom hon va myndig kunde hennes föräldrar inte göra något. Hon är inte unik i detta? men hon flashade gärna med dyra handväskor, men hon fattade helt enkelt inte bättre? idag klarar hon inte av någonting, hon är riktigt skadad av alla män?

Alla sk sugardaddys då? Unga friska kvinnor som hänger med gubbar för att bekosta en flådig livsstil? 

Är det verkligen synd om alla i din värld?

• Anonym (Wow)
    Anonym (Man kan säga nej) skrev 2025-04-21 00:26:43 följande:

Alla sk sugardaddys då? Unga friska kvinnor som hänger med gubbar för att bekosta en flådig livsstil? 

Är det verkligen synd om alla i din värld?

Det finns inga suggardaddys i Sverige, men unga trasiga tjejer kan tro detta och blir väldigt skadade på kuppen. 

Det är synd om personer som utsätts för sexuellt våld, vilket detta är. 

Det är samtidigt synd om dom torskar som inte fattar hur dom skadar andra människor? 

Anonym (Wow) skrev 2025-04-21 00:32:44 följande:

Det finns inga suggardaddys i Sverige, men unga trasiga tjejer kan tro detta och blir väldigt skadade på kuppen. 

Det är samtidigt synd om dom torskar som inte fattar hur dom skadar andra människor? 

Du lever i en mer dramatisk värld än jag. I min värld finns det absolut tjejer som har en grundtrygghet och en ok uppväxt, men som är sugen på snabba pengar eftersom en lyxig livsstil med märkeskläder etc lockar.

Det krävs inget kämpande med studier eller jobb, det går snabbt och ger stora pengar.
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-21 00:32:44 följande:

Du har fel, dom finns. Det finns tom specialgrupper inom polisen som arbetar med just denna verksamhet, alltså unga tjejer som på olika sätt sällskapar äldre män i utbyte mot prylar och pengar.
  • Anonym (Wow)
    Anonym (Man kan säga nej) skrev 2025-04-21 08:03:47 följande:
    Du lever i en mer dramatisk värld än jag. I min värld finns det absolut tjejer som har en grundtrygghet och en ok uppväxt, men som är sugen på snabba pengar eftersom en lyxig livsstil med märkeskläder etc lockar.

Det krävs inget kämpande med studier eller jobb, det går snabbt och ger stora pengar.
    Sugardejting existerar iaf inte i Sverige. Så deras dröm och verkligheten är inte densamma 
  • Anonym (Wow)
    Anonym (Man kan säga nej) skrev 2025-04-21 08:05:50 följande:
    Du har fel, dom finns. Det finns tom specialgrupper inom polisen som arbetar med just denna verksamhet, alltså unga tjejer som på olika sätt sällskapar äldre män i utbyte mot prylar och pengar.
    Och dessa personer som jobbar med detta i Sverige säger just att det inte är sugardejting, det marknadsförs på det sättet. Att om du fikar med en man så kommer du få saker, pengar m,m

Problemet är att dom inte nöjer sig med att fika, dom ska ligga. 
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-21 09:17:07 följande:
    Och dessa personer som jobbar med detta i Sverige säger just att det inte är sugardejting, det marknadsförs på det sättet. Att om du fikar med en man så kommer du få saker, pengar m,m

Problemet är att dom inte nöjer sig med att fika, dom ska ligga. 
    Du är så definitiv och generaliserar i svepande termer. Själv tror jag det förekommer alla möjliga varianter av sugardejting.
  • Anonym (Wow)
    Anonym (Man kan säga nej) skrev 2025-04-21 14:37:41 följande:
    Du är så definitiv och generaliserar i svepande termer. Själv tror jag det förekommer alla möjliga varianter av sugardejting.
    Ja. Men inte i Sverige?. 
    Anonym (Wow) skrev 2025-04-21 15:15:37 följande:
    Ja. Men inte i Sverige?. 
    Jo, det förekommer även i Sverige.
  • Anonym (Wow)
    Anonym (Man kan säga nej) skrev 2025-04-21 16:59:10 följande:
    Jo, det förekommer även i Sverige.
    Polisen skulle säga emot dig? det förekommer fysiska inslag, sedan om det är att runka av någon till att utsätta personen för grov sexuell förnedring där har du nyanserna? men det förekommer inte massa kvinnor som bara över ett glas vin enbart får massa handväskor och resor betalade utan fysisk beröring. 
Svar på tråden Porr otrohet?