Anonym (Ja, och fantasier...) skrev 2025-04-06 23:22:20 följande:
Men med dina råd och regler så blir det ju inte mycket ligga för någon...
T ex om jag inte är så jättebra på att läsa av andra personer så bör jag avstå från att ligga?
Jag tror att det finns fler än jag som inte har vare sig lust, tid eller förmåga att alltid tänka på vissa saker för att undvika missförstånd. Jag tror att många mer är lika som jag, när man har träffat en partner, man har kommit intimt jättenära varandra, när båda är jättetända och kåta på varandra, så vill man ligga.
Inte tänka på vissa saker för att undvika alla möjliga och omöjliga missförstånd...
Har du aldrig träffat en ny partner, kommit intimt mycket nära varandra och varit jättetända och kåta?
Om du har varit i liknande situation, du har mött en ny partner och ni har kommit intimt väldigt nära varandra, så har du alltid tänkt på vissa saker för att undvika missförstånd, i stället för att du har blivit kåt?
Jättekonstigt och väldigt unikt i så fall...
Jag tycker att du radar upp massor av generaliseringar och orimligheter utan att du verkar tänka efter innan du skickar iväg dina inlägg...
"
Jag tror att det finns fler än jag som inte har vare sig lust, tid eller förmåga att alltid tänka på vissa saker för att undvika missförstånd."
Hur menar du?
oj, var du inte med på att jag skulle köra in den?
oj, fel hål?