Anonym (Agnes) skrev 2025-04-10 11:36:22 följande:
Det är ändå svårt att förstå?varför det är obehagligt.
Jag är äldre än dig. Skulle nog kunnat vara en av de kvinnor som tittar uppskattande på dig, därav mitt intresse att förstå hur det kan påverka en man.
Jag förväntar mig att få mycket uppmärksamhet, och är van att män (som jag känner då) tycker om att stå och titta på mig, eller att man visar andra tecken på värme och omsorg. Det känns mysigt, och lite tryggt på nåt sätt, eftersom jag tycker om dehär personerna. Och jag tycker om män i allmänhet.
Tänk vad mycket roligt du skulle kunna ha med tjejerna, även om det bara betyder att ni pratar och skrattar llitegrann!
Okej jag skall försöka förklara mer, inte därmed sagt att det blir begripligare...
Jag har lite svårt att ta kontakt, ser man ut som mig och för sig som jag gör så förväntar tjejer troligen både det ena och det andra...var i en grannstad igår och såg spegelbilden av mig när jag kom gående...och blev imponerad är fel uttryck, stolt också men det såg bra ut och då menar jag inte utseende och kläder...hela jag...personen...jag har i månader försökt begripa vad det handlar om men igår så förstod jag.
Annan info om mig är att jag är väldigt trevlig, respektfull, humoristisk och social.
Jag är obekväm...skulle någon säga hej så kan jag sköta snacket sedan...känner att jag stör och tränger mig på...
Mitt hjärta bankar för en kvinna...så skulle det leda till något med nån jag träffar på stan så är det på sin höjd vänskap.
Otrohet och ons är inget jag har nån form av intresse i...
Jag ser att tjejer som sagt vill ta kontakt...allt jag begär är ett "hej".
Jag är weird...skyller allt på uppväxten, svår mobbning och utanförskap samt två skitförhållanden...den tiden är förbi...jag vet...började hos Psykolog igår, snart är jag ett komplett paket...