BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
förstår dig med att du inte har någon annan att prata med. Så känner jag med. Är sjukt friterad över att inte fått någon äl denna månad heller. Börjar undra om det är något fel på min kropp eller om jag är för gammal. Har iof bara gått snart 6 veckor sedan uttaget av p staven men fått två stegringar på ÄL testerna men fortfarande för låga för att vara positiva, inte ens en blinkande gubbe?
man får skriva av sig utan att mena något speciellt med inläggen vi finns här för varande i denna jobbiga väntan 💖
Jag hade hormonspiral förut och när jag tog ute den tog den flera månader innan jag fick ÄL och hyffsat regelbunden mens. Nu behöver det ju inte vara så för dig men tänker att kroppen kanske behöver lite tid att komma igång efter en p-stav också. Säkert ingen fara.
Lider med dig, vet du exakt hur drygt det är, hoppas det snart är ordning på kroppen.
Tack☺️ Ja tålamod är nog inte min starkaste sidan. Vill att kroppen ska fungera och man är ju inte 20 längre heller så
Jag hade hormonspiral förut och när jag tog ute den tog den flera månader innan jag fick ÄL och hyffsat regelbunden mens. Nu behöver det ju inte vara så för dig men tänker att kroppen kanske behöver lite tid att komma igång efter en p-stav också. Säkert ingen fara.
Lider med dig, vet du exakt hur drygt det är, hoppas det snart är ordning på kroppen.
Ja man behöver det ibland 🥰
hur gammal är du?
jag har inte haft någon mens på 18 år, båda mina barn är preventivmedelbarn men så älskade såklart. Men nu när man försöker så får man inte ens ägglossning, det är så frustrerande.
jag testar varje dag just nu för hade en liten stegring och det är en månad sedan jag hade det sist så trodde kroppen skulle vara redo och komma ut i rätt lh iallafall för en blinkande gubbe men bara låg stegring som inte är i närheten av ett positivt test men ändå hoppas man varje dag att det ska bli positivt
Jag är gravid! Känns helt sjukt att uttrycka dessa orden. Mina symtom var pga en graviditet trots allt. Nu hoppas vi att allt går bra och ser fram emot en januaribebis 

Stort lycka till till alla här i maj-tråden!!! 
Uppdaterar BIM-listan 
BIM LISTA MAJ
Rumpetrollet, 2a barnet, 13:e försöket efter 2 MA (➕)
2/5 - Monki19, 1a barnet. (-)
2/5 - Elisand, 1a barnet, 8:e försöket (-)
2/5 - Lovve123 2a barnet, 1a försöket (-)
3/5 - Lily96, 1a barnet (-)
4/5 - Joss4n94, 1a barnet
4/5 - Anonym4848, 2a barnet, 8e försöket efter MA
4/5 - Anonym (Hoppaspåbebisnr3), 3:e barnet, 1:a cykel efter preventivmedel ➕
5/5 - 7barnsmamman87, 4e barnet, (första gemensamma) 18:e försöket
5/5 - Sarasi, 1a barnet (-)
5/5 - cccarolinne, 1a barnet, 4e försöket (➕)
5/5 enlitentill, 4:e barnet, 1a försöket
5/5 - MammaMG, 2a barnet, (2 mf) 6:e försöket ➕
6/5 - konstmamma, 2a barnet, 6e försöket ➕
6/5 - Bebispandan, 1 barnet, 7:e försöket (-)
8/5 - Annpor. 2a barnet, 5e försöket
9/5 - Valentines. 1a barnet, 3:e försöket
9/5 - elliibellii, 1a barnet, 10e försöket
9/5 - Nanathalie, Försök till sladdis (barn på 8 och 12 sedan tidigare), slutat räkna försök då vi försökt över 1 år, med 1 MA i v.11. Dock tredje försöket sedan MA:t i februari.
10/5 - Kiwiii, 2a barnet, 1a försöket
10/5 - mitu93, 1a barnet, 16e försöket
11/5 - Rhea, 1a barnet, 5e försöket
12/5 - Ardna, 2a barnet, 2a försöket ➖
12/5 - Dunderar, 1a barnet 3dje försöket
12/5 - jjkkll2, 3:e barnet, 4:e försöket efter MA ➕
12/5 - summerstriker, 3:e barnet 1 försöket
12/5 - Hokuspokusan 3:e barnet, 8:e försöket
12/5 - blommanc 3:e barnet, 5:e försöket (➕?)
14/5 - Ella92, 1:a barnet, 3:e försöket efter MF
15/5 - Vallmo93, 1a barnet, 1a försök efter X
15/5 - Zozoi, 2a barnet, 18:e försöket
16/5 - Lisisfisis, 1:a barnet, 4:e försöket (➕)
16/5 - Lorem 1:a barnet, 5:e försöket sedan MA
16/5 - Hoppaspånr3, 3dje barnet, 5e försöket
16/5 - fröken grön, 1:a barnet, 1:a försöket
17/5 - Lillrömpa 3:e barnet, 2 försöket
20/5 - Bellis9207 1a barnet, 2:e försöket
22/5 - mothertotwo
22/5 - Önskan97, 1:a barnet, 7:e försöket
23/5 - Tredje 3:e barnet, (två MA, kemisk)
23/5 - surrkusen1, 3 barnet, första försöket
24/5 - syren93, 2a barnet, 5:e försöket (3 missfall)
25/5 - Juniverse, 1a barnet 6e försöket ( 1 utomkveds ) 26/5 - Siripiri, 1:a barnet, 6e försöket, (2 kem, 1mf v6 & ett X i dec)
27/5 - Elisand, 1:a barnet, 9e försöket
30/5 Lovve123 2a barnet, 2a försöket
30/5 Hoppaspåtur. 6e barnet (11 graviditeter I bagaget, 3 MA varav 1 nu i januari, 1 utomkvedeshavandeskap, 2 "vanliga " missfall + 2 kemiska som jag inte vet om det räknas som grav)
Vet ej - Hoppaspånr1. 1a barnet, första försöket efter MA
31/5 - Monki19, 1a barnet. Försökt sedan juli 2024.
31/5 - Lily96, 1:a barnet, 6:e försöket (tror jag)
Jag är gravid! Känns helt sjukt att uttrycka dessa orden. Mina symtom var pga en graviditet trots allt. Nu hoppas vi att allt går bra och ser fram emot en januaribebis 

Ingen temphöjning än för mig som jag hoppats, fick ju positivt ÄL-test lördagkväll, men kanske ägget släppte under kvällen/natten nu mot denna dag för jag hade mkt känningar och värk kring äggstockarna igårkväll och inatt så temphöjningen kanske kommer imorgon. Hoppas 🙏🏻
Ha en fin dag alla 😊

Ingen temphöjning än för mig som jag hoppats, fick ju positivt ÄL-test lördagkväll, men kanske ägget släppte under kvällen/natten nu mot denna dag för jag hade mkt känningar och värk kring äggstockarna igårkväll och inatt så temphöjningen kanske kommer imorgon. Hoppas 🙏🏻
Ha en fin dag alla 😊