BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏

jo absolut 😊
Fortfarande ingen mens men negativt test. Vad konstigt detta är. Brukar aldrig vara sen med mensen nu är den 5 dagar sen. Men vet att jag inte är gravid för då hade jag plussat nu. Någon som vet varför det blir så här?
)
Fortfarande ingen mens men negativt test. Vad konstigt detta är. Brukar aldrig vara sen med mensen nu är den 5 dagar sen. Men vet att jag inte är gravid för då hade jag plussat nu. Någon som vet varför det blir så här?
? Och där var man uträknad även denna månad. Har senaste halvåret haft extremt ömma bröst och illamående innan mens. Vet någon om man kan få hjälp med det? Förstår att det har med dalande hormoner att göra. Ska ringa Spec mvc på måndag för att få hjälp och en plan kring hur vi ska gå vidare.
Antar att vi ses i juni tråden ????
)