• Anonym (ÖS78)

Fixerad vid unga tjejer

Är en man på 47år, sedan min skilsmässa för 8 år sedan har jag helt låst mig vid unga tjejer, dejtar bara unga tjejer, tänder bara på unga tjejer, har väldigt svårt att bli upphetsad av jämnåriga kvinnor, hur attraktiva de än är. tycker detta har blivit ett problem och har gått i terapi men tycker inte det fungerar. Tittar jag på porr så blir jag inte hård av jämngamla kvinnor alls,även att jag skulle vilja bli det.  Har någon tips på hur man ändrar tankesätt eller preferenser?

• Svar på tråden Fixerad vid unga tjejer
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Jackie) skrev 2025-04-22 11:54:34 följande:

Vad menar du med unga? Vilken ålder pratar vi om? Vad är det du finner attraktivt hos yngre?

Jag (kvinna, 39 år), föredrar yngre älskare alla dar i veckan men de får inte vara mer än 15 år yngre än mig. Eller det har hänt någon enstaka gång (gick hem med en 21-åring en blöt kväll) men då pratade vi inte ålder förrän efteråt. 

För mig är åldern inget problem. Jag har varit gift, men skild sedan länge och har två tonårsbarn. Jag vill inte ha ett till seriöst förhållande, utan dejtar lite, ligger när jag har lust (på min barnlediga vecka). 

Anledningen till att jag dras till yngre män är nog för att de är mer okomplicerade och ofta hög energinivå. De är spontana, orädda. OCH de är gentlemän, de vet hur man tar hand om en kvinna och tar inte mitt umgänge för givet. Och sexet sen...de kan sina grejer dessa yngre ...

Nästan så jag kunde ha skrivit detta själv.  Är också 39, bara att jag har en fast älskare (25 årig Balkanboy) som jag träffer på min barnfria vecka. 

Jag håller helt med, dom unga vet precis vad en kvinna behöver och kräver. Killar/män från Balkan är extra maskulina och lagom dominanta också. Har blivit nätan beroende, vet inte om jag nånsinn klarar återgå till någon jämnårig.
  • Anonym (Kör hårt!)

Det är ju otroligt vad det skall motarbetas att äldre män attraheras av unga kvinnor. Det är ju något helt friskt och normalt att äldre män tänder på yngre kvinnor.

Förstår inte ni äldre män att ni blir lurade att bota en åkomma som inte existerar mer än i ert eget huvud och äldre tanter jättegärna hjälper till att gödsla självkritiken och i ren avundsjuka låtsas förfasa sig samtidigt som många inte tvekar en sekund att själva använda sig av yngre killar för sex . Det sedvanliga hejdlösa hyckleriet.

• Anonym (Moj)

Nej det är inte naturligt att en 47-årig man endast tänder på 17-åriga tjejer. Barn till hans jämnåriga kompisar är i den åldern. Det blir peddovarning här. Usch. 

• Anonym (Kör hårt!)
    Anonym (Moj) skrev 2025-04-22 15:44:38 följande:

Nej det är inte naturligt att en 47-årig man endast tänder på 17-åriga tjejer. Barn till hans jämnåriga kompisar är i den åldern. Det blir peddovarning här. Usch. 

Det finns en 31-årig tant som öppet skriver att hon vill ha sex med 15-16 åringar här på FL.
    Men det kanske vi inte skall låtsas om då. 
    Nej, då skall vi bara bejaka och skriva hur öppen och härlig hon är.
  • Anonym (Moj)
    Anonym (Kör hårt!) skrev 2025-04-22 15:53:01 följande:
    Det finns en 31-årig tant som öppet skriver att hon vill ha sex med 15-16 åringar här på FL.
    Jag har inte kommenterat något om det och är väl inte trådens ämne heller. Två fel gör inte heller saken rätt eller förmildrar någonting. Förstår att du gärna vill se det så men sorry inget argument i denna tråd.
  • Anonym (Kvinna)
    Att vuxna ligger med barn är fel oavsett om den äldre är kvinna eller man.
    17-20 åringar är barn!
    Hade min 18 årige son legat med en kvinna över 30 hade jag blivit galen.
    Likaså om min dotter som är 24 hade haft en relation med någon över 40.
    Vad skulle det kunna ha gemensamt?

Nä 
  • Anonym (Kör hårt!)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-04-22 16:02:19 följande:
    17-20 åringar är barn!

Nä 

Om du har en omyndig dotter så kommer jag definitivt inte att röra henne.

Om du har en 24-årig dotter så kommer jag definitivt att ha sex med henne. Att du och din man skulle bli förbannade ser jag som en klar bonus.

Jag är långt äldre än 40 år.

• Anonym (Ella)
    Vad har hon med denna tråd att göra och exakt vem är det som bejakar henne? Jag har bara sett folk som kritiserar henne stenhårt.

TS: jag kan bara tala för mig själv men hade en man över 40 år försökt ragga på mig när jag var 17-25 hade jag bara skrattat. Jag tyckte att män i den åldern var gamla gubbar och hade aldrig kunnat tänka mig att vara med någon sådan. Och sannolikt känner många unga tjejer precis likadant, de också. Låt det stanna i fantasin och gör inte verklighet av det, är mitt råd.
  • Anonym (Tyckavadmanvill)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-04-22 16:02:19 följande:
    17-20 åringar är barn!

Nä 
    Man kan tycka var man vill om stora åldersskillnader, men en 20-åring är myndig och vuxen och om två vuxna personer blir kära i varandra är det inget omgivningen ska lägga sig i. Jag som kvinna gillar yngre män, och ingen har sagt något om det. Och då har jag inte rätt att döma män när jag själv är likadan.
Svar på tråden Fixerad vid unga tjejer