Anonym (Kör hårt!) skrev 2025-04-23 15:30:52 följande:
Eeh, jo jag har rest på annat sätt än charter.
Därför att jag har märkt hur avundsjuka vi är här jmf med andra länder, har rest mkt.
I grund och botten har man inte rätt till en kvinna, det kan jag hålla med om.
Här på FL är dock föraktet för män och då isht äldre män momumentalt, det skrivs t.ex gubbe genomgående. Men såklart går föraktet och hatet mot män mycket längre och djupare än så.
Att skriva att man har rätt till en kvinna är i sammanhanget extremt lindrigt, givet allt det hat män får utstå.
Du kallade själv en 31-årig kvinna för tant. Jag är 34 och jag bryr mig inte det minsta om du tycker att jag är gammal. Om du menar det som skrivits i denna tråd så syftar väl det på att en man på närmare 50 år faktiskt är ganska gammal i ögonen på en ungdom på 25 eller yngre, det gäller nog både killar och tjejer. När jag var typ 25 och en man på typ 38 raggade på mig så sa jag till mina kompisar att jag inte fattade vad "den där gubben" ville mig egentligen, det fanns väl jättemånga skitsnygga kvinnor i hans egen ålder som han hellre kunde ragga på.
Men visst, om du känner dig så träffad av att någon skriver "gubbe" att du tycker det är lindrigt i jämförelse att skriva att man har rätt till en kvinna så vet jag inte vad jag ska säga...