• Anonym (ÖS78)

Fixerad vid unga tjejer

Är en man på 47år, sedan min skilsmässa för 8 år sedan har jag helt låst mig vid unga tjejer, dejtar bara unga tjejer, tänder bara på unga tjejer, har väldigt svårt att bli upphetsad av jämnåriga kvinnor, hur attraktiva de än är. tycker detta har blivit ett problem och har gått i terapi men tycker inte det fungerar. Tittar jag på porr så blir jag inte hård av jämngamla kvinnor alls,även att jag skulle vilja bli det.  Har någon tips på hur man ändrar tankesätt eller preferenser?

• Svar på tråden Fixerad vid unga tjejer
  • Dardiskåne
    Anonym (Lajla S) skrev 2025-04-22 15:31:39 följande:
    Nästan så jag kunde ha skrivit detta själv.  Är också 39, bara att jag har en fast älskare (25 årig Balkanboy) som jag träffer på min barnfria vecka. 

Jag håller helt med, dom unga vet precis vad en kvinna behöver och kräver. Killar/män från Balkan är extra maskulina och lagom dominanta också. Har blivit nätan beroende, vet inte om jag nånsinn klarar återgå till någon jämnårig.
    Balkanboy  Drömmer
  • Anonym (Vuxen)

Så du menar att du tycker att din 15 åriga dotter ska ligga med vuxna män??
    Ja du är ett peddo när du tycker det är normalt att män ska ligga med barn.
    Bara för att det finns en lag som säger att 15 åringar får ha sex, betyder det inte att det är normalt för vuxna män att ha sex med 15 åringar.
    Mvh fullvuxen man.

Anonym (Avvekaten) skrev 2025-04-24 17:41:35 följande:
    Hoppsan, nu blev även jag en pedofil. 
  • Anonym (Stannat.)

Tror det är rätt vanligt att man fastnat i den åldern ens fru var när man blev kär i henne. Ens fru blir ju inte gammal på det sättet andra kvinnor blir gamla och i huvudet är hon alltid hur gammal hon nu var när man blev kör. När sedan man blir lämnad så tittar man efter samma ålder hon var då.

• Anonym (6)
    Anonym (Stannat.) skrev 2025-04-28 01:32:07 följande:

Tror det är rätt vanligt att man fastnat i den åldern ens fru var när man blev kär i henne. Ens fru blir ju inte gammal på det sättet andra kvinnor blir gamla och i huvudet är hon alltid hur gammal hon nu var när man blev kör. När sedan man blir lämnad så tittar man efter samma ålder hon var då.

Hahhaha tala inte för andra med det där konstiga tankesättet! Nej det är nog inte alls vanligt att man inte fattar och märker tecken på att ens fru blir äldre. Och efter skilsmässa tro att man själv heller inte åldrats och springa efter småtjejer? Nej.
  • Anonym (Stannat.)
    Anonym (6) skrev 2025-04-28 07:28:11 följande:
    Hahhaha tala inte för andra med det där konstiga tankesättet! Nej det är nog inte alls vanligt att man inte fattar och märker tecken på att ens fru blir äldre. Och efter skilsmässa tro att man själv heller inte åldrats och springa efter småtjejer? Nej.
    Tror inte det är alls ovanligt. Man tänder ju på sin fru och tycker hon är vacker men jämnåriga till henne är gamla kärringar.

Man inser att man själv åldrats givetvis.
  • Anonym (ÖS78)

Nu har det gått ett tag och nu dejtar jag en ung kvinna, vi ska få barn i februari.
    Hon är 19 år, mogen för sin ålder. Har helt lagt av med att titta på porr och är otroligt nöjd och lycklig i denna relation, trots 28 års skillnad. 

• Anonym (Ken)
    Anonym (ÖS78) skrev 2025-09-18 13:42:37 följande:

Nu har det gått ett tag och nu dejtar jag en ung kvinna, vi ska få barn i februari.
    Hon är 19 år, mogen för sin ålder. Har helt lagt av med att titta på porr och är otroligt nöjd och lycklig i denna relation, trots 28 års skillnad. 

Lögn och önskedröm.
  • Anonym (Ella)

Måste man ens nämna att ens partner är "mogen för sin ålder" är det en red flag i sig...
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Ella) skrev 2025-09-18 14:44:48 följande:
    Måste man ens nämna att ens partner är "mogen för sin ålder" är det en red flag i sig...
    Jupp, det är ett red flag.
  • Anonym (Larsa)

Tidsaspekten och det faktum att du måste säga att hon är mogen för sin ålder gör att jag har svårt att inte ta din historia som något annat än en hittepåhistoria. Men dröm vidare du?
Svar på tråden Fixerad vid unga tjejer