Errorika skrev 2025-05-25 11:07:31 följande:
Hej! Jag plussade för lite mer än en vecka sedan och är idag i vecka 6 (5+2). Jag är 30 år och det är första barnet om allt går som det ska. Det känns så himla kul allting och jag längtar.
Men precis som många andra så är jag så himla, himla rädd för MA eller missfall. Jag förstår att det inte går att göra något åt, men fy vad man oroar sig. Jag har en vän som fick MA för ett tag sedan och det verkar fruktansvärt. Jag har ett tidigt ultraljud bokat i vecka 8+4 och jag kommer nog inte kunna slappna av förrän vi sett att den lever där inne.
Symptom hittills är trötthet (alltså jag är helt utslagen hela tiden) och jättehungrig. Molvärk som kommer och går lite grann.
Fint med stöd i den här typen av grupper, jag har varit med i några BIM-grupper och tycker att det har varit himla fint.
Grattis till alla plus! 
Grattis själv 🥰 första för mig med!
F37L skrev 2025-05-25 15:28:16 följande:
Fick mensvärk här nu, och mår illa.
Det är ju supernormalt men var ändå tvungen att ta ett nytt test för att se så att det ökat. Och jo, 2-3 på veckoindikatorn istället för 1-2 som det var för en vecka sen så det verkar ju rimligt iaf.
Hade tänkt spara det testet för att förhoppningsvis få 3+ i slutet av nästa vecka men kunde inte hålla mig 🙈😂
Samma här, första dagen med lättare mensvärk & haft huvudvärk sedan i fredags. Fick ett starkare streck i morse så känner mig lite mer hoppfull 😊 köpte också ett veckoindikator test förut men vill vänta ett tag så jag inte dricker för mycket innan 😂 trodde inte jag skulle bli en testnarkoman efter mitt MF men här är jag!